یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 202754 |
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۲ |
28 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تروریست‌ها زمانی که شهید سلیمانی زنده بود از او وحشت داشتند و پس از شهادتش نیز از نام و مکتبش می‌ترسند، چون یاوران و حامیان او هر کدام یک سلیمانی هستند. به‌گزارش ادراک خبر؛ آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تروریست‌ها زمانی که شهید سلیمانی زنده بود از او وحشت داشتند و پس از شهادتش نیز از نام و مکتبش می‌ترسند، چون یاوران و حامیان او هر کدام یک سلیمانی هستند.

به‌گزارش ادراک خبر؛ آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن عملیات تروریستی و جنایتکارانه جهان استکبار و مزدوران آن‌ها در کرمان، گفت: در این عملیات تروریستی حدود صد نفر شهید و صد‌ها نفر از زائران مرقد حاج قاسم سلیمانی مجروح شدند.

وی افزود: این اقدام یک جنایت بی‌سابقه تاریخی است، زیرا مردم غیرمسلح از کودک، نوجوان و جوان و مرد و زن را که در فضایی همراه با شور و شوق برای مراسم گرامیداشت یک شخصیت انقلابی، اسلامی و ملی و سردار مبارزات ضد تروریستی آمده بودند، به خاک و خون کشیدند.

خطیب جمعه بوشهر اظهار کرد: سردمداران استکبار جهانی و مزدوران آن‌ها با چنین جنایت فجیعی تنها ثابت کردند که دشمنان اسلام چه جنایتکاران حرفه‌ای هستند و دولت‌های آن‌ها مانند امریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی سراسر ننگ و چپاول هستند.

وی گفت: انگلیس و آمریکا اگر می‌توانند نشان دهند در یک برهه تاریخی یک کار انسانی انجام داده‌اند، اما از طرفی تاریخ پر است از ترورها، کشتار‌ها و چپاول‌هایشان که ماهیت واقعی آن‌ها را نشان می‌دهد و مزدوران‌شان همچون داعش را که به جان جهان اسلام انداخته‌اند و هر روز جنایتی مرتکب می‌شوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: تروریست‌ها زمانی که شهید سلیمانی زنده بود از او وحشت داشتند و پس از شهادتش نیز از نام و مکتبش می‌ترسند، چون یاوران و حامیان او تحت فرمان رهبر معظم انقلاب هر کدام یک سلیمانی هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: تروریست‌ها و دشمنان او می‌خواهند در سالروز شهادت سردار سلیمانی، مردم یادش را گرامی نداشته و به مرقدش نروند، چون این مردم رهروان شهید سلیمانی و ادامه دهنده خط مقاومت هستند.

وی تاکید کرد: راه شهید سلیمانی تا زمانی که رژیم صهیونیستی و داعش نابود شوند ادامه دارد و روزی خواهد رسید که با تاسی از فکر و اندیشه و راه شهید سلیمانی، مردم بسیجی و سپاهیان اسلام پرچم یا مهدی را در بیت‌المقدس به اهتزاز در خواهند آورد.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: تروریست‌ها چون نتوانستند از شهید سلیمانی و رهروانش انتقام بگیرند، پس از زنان و مردان و کودکان بی دفاع که برای زیارت به مرقد او آمده بودند انتقام گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: هدف از ایجاد رعب و وحشت در آستانه انتخابات و بیان این نکته که ادامه دهندگان راه سلیمانی در خطرند، به انحراف کشاندن اذهان از مسایل غزه است، اما جنایت‌کاران و مزدوران‌شان بدانند مسیر مقاومت زمانی تعطیل خواهد شد که شما از صحنه محو شوید.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تقدیر از برپایی موکب‌های مردمی در برگزاری میلاد بانو فاطمه زهر (س) ا از مسئولان تقاضا کرد زیرساخت‌های لازم، چون آب و برق را برای جوانان فراهم کنند، زیرا مردم پایه بودن فرهنگ ارزشمند است.

آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین با اشاره به اینکه کارگران از اقشار ضعیف جامعه هستند، تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود حقوق این قشر رحمت‌کش به موقع پرداخت شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید