شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 202877 |
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ |
123 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

  به گزارش ادراک خبر؛ دکتر تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان طی حکمی مهندس اسماعیل جوادی را به سمت سرپرست معاونت فنی صدا و سیمای مرکز گیلان منصوب کرد. مهندس اسماعیل جوادی متولد گیلان، دارای مدرک کارشناسی ارشد الکترونیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر  و صاحب چند اختراع، محقق و مدرس دانشگاه […]

 

به گزارش ادراک خبر؛ دکتر تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان طی حکمی مهندس اسماعیل جوادی را به سمت سرپرست معاونت فنی صدا و سیمای مرکز گیلان منصوب کرد.

مهندس اسماعیل جوادی متولد گیلان، دارای مدرک کارشناسی ارشد الکترونیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر  و صاحب چند اختراع، محقق و مدرس دانشگاه است.

مهندس  جوادی از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در رسانه ملی آغاز کرد و در کارنامه حرفه ای ۲۰ ساله خود، سوابق مدیریتی چون مشاور معاون توسعه و فناوری رسانه ملی، مدیریت ارزیابی و مانیتورینگ فرستنده های رادیویی، دبیر شورای راهبردی معاونت توسعه و فناوری رسانه و دبیر کمیته ارزیابی فرستنده های رادیویی موج متوسط رسانه ملی را به همراه دارد.

در این مراسم از تلاشهای آقای مهندس شکیبا که پیش از این عهده دار معاونت فنی صدا و سیمای گیلان بود و به کسوت بازنشستگی نائل آمدند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پیش از این نیز تقی ربانی در حکمی جداگانه مهدی محمودی را به سمت معاون خبر صدا و سیمای استان گیلان منصوب کرده بود.

تغییرات در ساختار مدیریتی صدا و سیمای مرکز گیلان در حالی صورت می گیرد که پس از استعفای محمدباقر باقرزاده در خرداد ماه ۱۴۰۲ و انتصاب تقی ربانی در تیرماه ۱۴۰۲ فضای سیاسی استان در حال آماده شدن برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید