سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-30
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 206548 |
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲ |
29 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

وزیر دفاع یمن که برای بازدید از تشکیلات نظامی این کشور به منطقه پنجم نظامی یمن رفته بود، گفت یمن آماده ایستادگی در برابر دشمن و پاسخگویی است و این یمن است که در دریای سرخ و دریای مکران دست برتر را دارد. به گزارش ادراک خبر این سخنان وزیر دفاع یمن بعد از حمله […]

وزیر دفاع یمن که برای بازدید از تشکیلات نظامی این کشور به منطقه پنجم نظامی یمن رفته بود، گفت یمن آماده ایستادگی در برابر دشمن و پاسخگویی است و این یمن است که در دریای سرخ و دریای مکران دست برتر را دارد.

به گزارش ادراک خبر این سخنان وزیر دفاع یمن بعد از حمله بامدادی امروز آمریکا و انگلیس به خاک یمن مطرح شده است. بامداد امروز آمریکا و انگلیس در پاسخ به عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی‌های اسرائیلی و نیروهای آمریکایی، بیش از ۱۲ نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی مورد هدف قرار دادند.

بلافاصله بعد از این حمله، نیروهای انصارالله یمن خبر دادند که در حال شلیک موشک‌های بالستیک به سمت مواضع دشمن در دریای سرخ و باب‌المندب هستند.

محمد ناصر العاطفی در ادامه اضافه کرد: «هر چه جنگ علیه مردم غزه طولانی‌تر شود، غافلگیری‌های ما نیز بیشتر خواهد شد. این غافلگیری‌ها در زمانی آشکار خواهند شد که سید [بدر الدین الحوثی] رهبر [انصارالله] مشخص می‌کند».

العاطفی ادامه داد: «به آن‌هایی که در دریاها جزایرمان و تمام جغرافیای یمن هستند، می‌گوییم که مرحله قیمومیت، هژمونی و تبعیت به گور سپرده شده است. آن زمان رخت بربسته و دیگر باز نمی‌گردد. اینک یمنی جدید با حاکمیت و اراده کامل به میان آمده که از تصمیم‌گیری ملی برخوردار است».

وزیر دفاع یمن در عین حال به آمریکا و انگلیس هشدار داد: «از منطقه خارج شوید و بهانه‌ها و توجیه‌های واهی را دستاوزیر قرار ندهید. انگشتان ما روی ماشه است. روحیه ما سخت‌تر از فولاد است».

محمد ناصر العاطفی در پایان همچنین گفت: «بارها و بارها هشدار دادیم که دریای سرخ برای رژیم دشمن صهیونیستی دیگر ممنوعه شده است. ما تنها کشتی‌هایی دشمن اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به [فلسطین اشغالی] می‌روند و آن‌هایی را که به اسرائیل کمک می‌کنند، هدف قرار می‌دهیم».

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید