یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 206568 |
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ |
29 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر مهدی المشاط، رییس شورای عالی و فرمانده کل نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: حمله توجیه‌ناپذیر آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها به یمن تمامی قوانین را نقض می‌کند. او در ادامه هشدار داد که غرب برای این کار «بهای سنگینی» پرداخت خواهد کرد. به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، ارتش‌های آمریکا و انگلیس اوایل روز […]

به گزارش ادراک خبر مهدی المشاط، رییس شورای عالی و فرمانده کل نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: حمله توجیه‌ناپذیر آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها به یمن تمامی قوانین را نقض می‌کند.

او در ادامه هشدار داد که غرب برای این کار «بهای سنگینی» پرداخت خواهد کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، ارتش‌های آمریکا و انگلیس اوایل روز جمعه چندین حمله هوایی را علیه نقاط مختلف یمن در چهار استان از جمله صنعا، الحدیده، تعز و ذمار صورت دادند.

این حمله پس از آن اتفاق افتاد که در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، انصارالله یمن اعلام کرد تمامی کشتی‌هایی را که به نحوی به رژیم صهیونیستی مرتبط هستند، در دریای سرخ هدف قرار خواهد داد و این کار تا توقف جنایات رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان در غزه ادامه دارد.

المشاط با بیان اینکه انتقام یمن نزدیک است، گفت: تجاوز آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها یمن را از موضع خود در حمایت از فلسطین منحرف نخواهد کرد.

وی افزود: ما با وجود این حملات، همچنان از عبور کشتی‌ها به مقصد فلسطین اشغالی جلوگیری می‌کنیم. به برادران فلسطینی خود می‌گوییم که خون ما از شما رنگین‌تر نیست.

ریئس شورای عالی یمن افزود: تنها فلسطین بمباران نمی‌شود و امروز فلسطین در این جنگ تنها نیست. دوباره تاکید می‌کنیم که عبور از دریای سرخ و دریای عرب برای همه امن است؛ بجز کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به مقصد بنادر فلسطین اشغالی می‌روند.

او آمریکا و انگلیس را مسئول استفاده تسلیحاتی از دریانوری بین‌المللی دانست و گفت به آنان ثابت خواهد کرد که «یمن گورستان متجاوزان است».

فرمانده کل نیروهای مسلح یمن با قدردانی از راهپیمایی یمنی‌ها در محکومیت حملات اخیر، گفت: راه چاره این است که حملاتی که اسرائیل با حمایت آمریکا علیه برادران ما در غزه انجام می‌دهد، متوقف شود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید