جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 206739 |
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ |
80 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر به نقل از تسنیم حسین گودرزی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین جلسه اعضای کمیسیون تبوعش برای بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ با حضور مسئولان مربوطه ، گفت: حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میهمان جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی بودند. وی […]

به گزارش ادارک خبر به نقل از تسنیم حسین گودرزی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین جلسه اعضای کمیسیون تبوعش برای بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ با حضور مسئولان مربوطه ، گفت: حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میهمان جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی بودند.

وی با بیان اینکه در این جلسه میهمانان گزارشی از عملکرد دستگاه متبوعشان به اعضا ارائه کردند، افزود: در این جلسه درباره آسیب‌های اجتماعی مباحثی مطرح شد و کمک به تامین اعتبار برای حوزه آسیب‌های اجتماعی و بودجه‌های فرهنگی  از جمله تقاضاهای رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از اعضای کمیسیون بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در ادامه جلسه میهمانان توضیحاتی پیرامون سوالات مطرح شده از سوی اعضا کمیسیون ارائه کردند، گفت: موضوع اشتغال پایدار، بحث اشتغال و کمک‌های مختلفی که در حوزه مددجویی می‌تواند انجام بگیرد از مهم‌ترین سوالات نمایندگان کمیسیون اجتماعی از رئیس کمیته امداد امام خمینی بود؛ همچنین پیگیری تامین اعتبار لازم برای مسکن محرومین و موافقت با بالا بردن ۳۰ درصدی مستمری مددجویان تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ از جمله انتظارات مسئولان کمیته امداد از اعضای کمیسیون اجتماعی بود.

گودرزی با اشاره به یکی از موضوعات مهم مطرح شده از سوی اعضا در این جلسه از رئیس کمیته امداد، گفت: مسئله مسکن مددجویان که اعتبار لازم برای آن تأمین نمی‌شود و اگر هم اعتبار تامین شود مددجویان با توجه به شرایط اقتصادی توانایی بازپرداخت آن هم با سود تعیین شده را ندارند، مطرح و گفته شد باید فکری در این باره شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: در همین راستا پیشنهاد شد اعتباری برای کمیته امداد و بهزیستی برای ساخت مسکن محرومین به صورت رایگان پیش‌بینی شود؛ نه اینکه وام با درصد بالا به این قشر داده شود که در این شرایط اقتصادی نمی‌توانند اقساط وام را پرداخت کنند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید