شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-04
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 208050 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۹ |
77 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از تسنیم محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور، ، با بیان اینکه روز گذشته بررسی مصوبات مجلس در لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور در شورای نگهبان به اتمام رسید، گفت: گزارش شورای نگهبان به مجلس ارسال می‌شود. وی افزود: پس از ارسال گزارش […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از تسنیم محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور، ، با بیان اینکه روز گذشته بررسی مصوبات مجلس در لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور در شورای نگهبان به اتمام رسید، گفت: گزارش شورای نگهبان به مجلس ارسال می‌شود.

وی افزود: پس از ارسال گزارش از سوی شورا نگهبان به هیئت رئیسه، این گزارش به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم ارجاع  می‌شود تا بر طبق آن جلسات کمیسیون تشکیل شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم از هفته آینده برای ارزیابی ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم برگزار خواهد شد.

زنگنه با بیان اینکه کمیسیون باید ظرف مدت یک هفته مواد اعاده شده از سوی شورای نگهبان را مورد بررسی و گزارش خود را به صحن علنی ارائه کند، گفت: پس از انجام بررسی‌ها گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه برای بررسی تقدیم هیئت رئیسه می‌شود تا در دستورکار جلسه قرار گرفته و گزارش کمسیون تلفیق نیز در جلسات علنی دو هفته آینده مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با اشاره به ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس درباره برنامه هفتم توسعه، اظهار کرد: اعضای شورای نگهبان یکسری ایرادات ابهامی و شکلی گرفته‌اند و بخش دیگری از ایرادات شورا مربوط به مغایرت برخی از مصوبات با سیاست های کلی است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید