شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 218722 |
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ |
51 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، اکران فیلم سینمایی «انتخاب» به نویسندگی و کارگردانی امید نیکنام و تهیه‌کنندگی احمدرضا مسعودی از فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در سینماهای منتخب هنروتجربه آغاز می‌شود. همزمان با آغاز اکران، مراسم رونمایی این فیلم نیز با حضور عوامل و بازیگران فردا در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد. محمود پاک‌نیت، عباس […]

به گزارش ادراک خبر، اکران فیلم سینمایی «انتخاب» به نویسندگی و کارگردانی امید نیکنام و تهیه‌کنندگی احمدرضا مسعودی از فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در سینماهای منتخب هنروتجربه آغاز می‌شود.

همزمان با آغاز اکران، مراسم رونمایی این فیلم نیز با حضور عوامل و بازیگران فردا در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.

محمود پاک‌نیت، عباس جمشیدی‌فر، فقیهه سلطانی، سجاد شهریاری بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «انتخاب» آمده است: آرش نویسنده‌ای است که دچار چالش‌هایی در زندگی‌اش شده و به همین دلیل به سمت شهری که استادش زندگی می‌کند، سفر کرده تا از او راهنمایی و مشورت بگیرد. در این مسیر با افراد مختلفی آشنا می‌شود که باعث می‌شوند مسیر زندگی او تغییر پیدا کند.

انتخاب

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده: احمدرضا مسعودی، نویسنده و کارگردان: امید نیکنام، مجری طرح: لیلا حیدری، فیلمبردار: سعید حصاری، صدابردار: نصیر خیری، طراح چهره‌پردازی: فاطمه ستاری، طراح صحنه و لباس: شیرین اتفاق، تدوین: امید نیکنام، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

فیلم‌های گروه سینمایی هنروتجربه، هر روز در دو سانس ۱۶ و ۱۸ در سینماهای منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روزهای چهارشنبه نیز در سینماهای منتخب هنروتجربه در شهرستان‌های سراسر کشور روی پرده می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سینماتیکت و سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید