دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 22167 |
تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۶ |
97 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

حسن نوری ساری گفت: آموزشگاه فوریت‌های پزشکی توسط سازمان اورژانس کشور پیگیری و در شورای گسترش مطرح می‌شود. رشته فوریت‌های پزشکی از کاردانی به کارشناسی ارتقا پیدا کرده  است لذا  این رشته در سال جاری دانشجو جذب می‌کند. او می گوید که پذیرش دانشجوی رشته فوریت‌های پزشکی در مقطع کارشناسی در ۱۳ دانشگاه علوم پزشکی […]

حسن نوری ساری گفت: آموزشگاه فوریت‌های پزشکی توسط سازمان اورژانس کشور پیگیری و در شورای گسترش مطرح می‌شود. رشته فوریت‌های پزشکی از کاردانی به کارشناسی ارتقا پیدا کرده  است لذا  این رشته در سال جاری دانشجو جذب می‌کند.

او می گوید که پذیرش دانشجوی رشته فوریت‌های پزشکی در مقطع کارشناسی در ۱۳ دانشگاه علوم پزشکی مادر به طور قطع انجام می‌شود. پیگیری‌ها در حال انجام است تا این رشته در ۱۸ دانشگاه بزرگ دانشجو پذیرش کند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان اورژانس کشور ادامه داد:کوریکولوم آموزشی ویرایش شده است و کلی کروم جدید مبتنی بر مهارت بیشتر آموزش انجام می‌شود. 

نوری ساری گفت: فارغ التحصیلان رشته فوریت‌های پزشکی در اورژانس جذب می‌شوند. پیش بینی‌ها حاکی از این است که در سال جاری ۱۷٠٠دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته فوریت‌های پزشکی در دانشگاه‌ها جذب شوند.

او ادامه داد: سازمان اورژانس کشور بالغ بر ۲٠ هزار تکنسین در سراسر کشور دارد. در دوران کرونا آموزش  افت پیدا کرد و این موضوع در دانشگاه‌ها هم صدق می‌کند. سازمان اورژانس کشور بسته‌های آموزشی مخصوص بیماران ترومایی، قلبی و تنفسی تدوین و در ده قطب مختلف کشور این بسته‌ها آموزش داده می‌شود و تا آبان ماه سال جاری تمام تکنسین‌های سراسر کشور آموزش‌های لازم را خواهند دید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!