یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-05
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 236529 |
تاریخ انتشار : ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ |
1 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

با مروری بر صحبت‌های کارشناسان فوتبالی طی هفته‌های اخیر متوجه می‌شویم که گروهی از آن‌ها به نحوه تعویض‌های تیم استقلال انتقاد کرده و آن‌ها را تکراری دانسته‌اند. قطعا جواد نکونام هم متوجه شرایط تیمش بوده و گرچه به خاطر مصدومیت برخی بازیکنانش دست بسته‌ای برای تعویض داشت اما حالا می‌داند که چطور باید در دیدارهای […]

با مروری بر صحبت‌های کارشناسان فوتبالی طی هفته‌های اخیر متوجه می‌شویم که گروهی از آن‌ها به نحوه تعویض‌های تیم استقلال انتقاد کرده و آن‌ها را تکراری دانسته‌اند. قطعا جواد نکونام هم متوجه شرایط تیمش بوده و گرچه به خاطر مصدومیت برخی بازیکنانش دست بسته‌ای برای تعویض داشت اما حالا می‌داند که چطور باید در دیدارهای آینده از نیروهایش بهره‌مند شود.

شرایط بهتر رافائل سیلوا و رسیدن آرمین سهرابیان به وضعیت مسابقه، همچنین بازگشت صالح حردانی به شرایط فوتبالی و حضورش در دیدار قبلی همه و همه از اتفاقات خوب این مدت برای استقلال بود تا با شرایط بهتری به دیدار مقابل تراکتور برسد.

حالا و با وقفه تقریبا دو هفته‌ای تا بازی ۱۲ اردیبهشت جواد نکونام قصد دارد با آنالیز دقیق صورت‌گرفته از شرایط تیمش توسط همکارانش درباره نقاط ضعف و قوت استقلال، برنامه‌ریزی تازه‌ای برای دیدار مقابل تراکتور و ۵ مسابقه بعد از آن داشته باشد. در واقع می‌توان گفت این تعطیلات گرچه برای استقلال که در جدول در صدر است به نوعی تعطیلات اجباری به شمار می‌رود و می‌تواند این تیم را از فرم خوبی که طی این هفته‌ها پیدا کرده عقب بیندازد، اما اگر به شکل دیگری به این تعطیلات نگاه کنیم متوجه می‌شویم که شاید این وقفه یک توفیق اجباری هم برای استقلال بوده تا بتواند با احیای خودش با شرایط تازه‌ای در مسابقات حضور یابد.

نکونام و هم‌فکرانش در استقلال می‌دانند که با عبور از تبریز و قلعه یادگار امام توان این را خواهند داشت تا جدی‌تر از قبل به سوی قهرمانی بروند و امیدوارانه‌تر به روزهای آینده بیاندیشند تا هفته به هفته به رویای ابتدای فصل خود یعنی قهرمانی دست پیدا کنند؛ هرچند که حالا سیدحسین حسینی را هم در اختیار ندارند.

بیشتر بخوانید: ادامه جنجال در آغوش کشیدن یک زن توسط کاپیتان استقلال/ حسینی با شکایت فرماندهی انتظامی کشور به دادسرا احضار شد

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید