جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24466 |
تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ |
165 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

۱۲۱۴۴۱۴ ۳۱ اردیبهشت ۰۱ – ۰۹:۳۲ ۶ نظر جشنواره کن شروع شده و ستارگان دنیای سینما روی فرش قرمز جولان می‌دهند. استایل‌های نابی که دل میلیون‌ها بیننده را در سراسر دنیا می‌برد و حالا دوباره شاهد حضور پرقدرت ستاره‌ها با لباس‌های رنگارنگشان در این فستیوال هستیم. چی‌ بپوشم: جشنواره کن شروع شده و ستارگان دنیای […]

۱۲۱۴۴۱۴

۳۱ اردیبهشت ۰۱ – ۰۹:۳۲

۶

نظر

جشنواره کن شروع شده و ستارگان دنیای سینما روی فرش قرمز جولان می‌دهند. استایل‌های نابی که دل میلیون‌ها بیننده را در سراسر دنیا می‌برد و حالا دوباره شاهد حضور پرقدرت ستاره‌ها با لباس‌های رنگارنگشان در این فستیوال هستیم.

چی‌ بپوشم: جشنواره کن شروع شده و ستارگان دنیای سینما روی فرش قرمز جولان می‌دهند. استایل‌های نابی که دل میلیون‌ها بیننده را در سراسر دنیا می‌برد و حالا دوباره شاهد حضور پرقدرت ستاره‌ها با لباس‌های رنگارنگشان در این فستیوال هستیم. در این مطلب به بررسی مهم‌ترین استایل‌های روزهای آغازین جشنهواره می‌پردازیم.

جولیان مور، زیباترین گردنبند فستیوال کن را به گردن کشید!

در مراسم افتتاحیه فستیوال کن، جولیان مور، بازیگر ۶۱ ساله و مشهور آمریکایی است. این بازیگر لباس مشکی و جذابی به تن کرده بود، اما آیتمی که در استایل او، بیشترین توجه را به خود جلب می‌کرد، گردنبند سبز و منحصر به فرد او بود. لباس این بازیگر مشهور از برند Bottega Veneta بود. این لباس زیبا به خوبی بر اندام بی‌نقص جولیان مور نشسته بود و بار دیگر باعث شد که همه بدانند، افرادی که وارد میانسالی شده‌اند هم می‌توانند اندامی زیبا و بی‌نقص داشته باشند. در ادامه با چی بپوشم همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با استایل جولیان مور در فستیوال کن و گردنبند منحصر به فرد او بدهیم.

همانطور که اشاره کردیم لباس زیبای جولیان مور از برند بوتگا ونتا بود و زیبایی این لباس را گردنبندی با سنگ‌های سبز تکمیل میکرد. این گردنبند خاص که البته بسیار سنگین به نظر می‌رسید، از برند مطرح بولگاری بود. در روزهای اخیر، این گردنبند حتی بیشتر از لباس او مورد توجه قرار گرفته است. نکته جالب دیگر در رابطه با جولیان مور رنگ موهای اوست که در طی این سال‌ها تغییری نداشته و از زیباترین زنان مو مسی شناخته می‌شود. در ادامه تصاویری از جولیان مور و این گردنبند جنجالی می‌بینید:

درخشش آن هاثاوی در پیراهن سفید و جذاب

آن هاثاوی را بیشتر در نقش‌های مثبت دیده‌ایم و شاید همین موضوع هم سبب گشته که او محبوبیت ویژه‌ای در دل مخاطب داشته باشد. این بازیگر در روز سوم فستیوال کن و در اکران فیلم «زمان آرماگدون» لباسی سفید و بسیار شیک از برند جورجیو آرمانی پوشیده بود. اگرچه بهتر بود که این بازیگر لباسی با رنگی بسیار متفاوت‌تر از رنگ پوستش انتخاب کند، اما سفیدی لباس در کنار صورت معصوم او جذابیتی خاص را خلق کرده بود.

لباس سفید او دنباله بسیار بلندی داشت و کمر جذب آن باعث میشد که اندام لاغر آن هاثاوی کاملا نمایان شود. این لباس آستین‌هایی داشت که انگار به خود لباس متصل نبودند و تنها از قسمت مچ دست تا آرنج را می‌پوشاندند. همین خاص بودن آستین‌ها لباس او را متمایز می‌کرد.

جولیا رابرتز با کت و شلواری منحصر به فرد

بدون شک یکی از آیکانیک‌ترین استایل‌های جولیا رابرتز، مربوط به استایل او در مراسم گلدن گلوب سال ۱۹۹۰ است.

او در این مراسم کت و شلواری اورسایز به رنگ خاکستری پوشید و باعث شد تا مدت‌ها با استایل خاصش بر سر زبان‌ها باشد. این بازیگر برای سومین روز فستیوال کن هم یک اورال مشکی رنگ که بی‌شباهت به کت کوتاه و شلوار نیت، به تن کرده بود. این لباس خاص و منحصر به فرد از برند لویی ویتن بود و به خوبی بر اندام زیبای جولیا رابرتز نشسته بود.

جولیا رابرتز هم دقیقا مشابه آن هاثاوی استایل خود را متمرکز به گردنبندش ساخته بود. گردنبند زیبای این بازیگر از برند مطرح شوپارد بود. سادگی و رسمی بودن لباس باعث میشد که گردنبند زیبای جولیا رابرتز بیشتر به چشم آید. به خصوص که این گردنبند الماسی ۱۸ قیراطی داشت و همین الماس برای جلب توجه کافی بود.

ورژن جدیدی از «خرم سلطان» در فستیوال کن

مریم اوزرلی بازیگر مشهور ترکیه‌ای-آلمانی که بسیاری از ما او را با سریال مشهور حریم سلطان و ایفای نقش خرم سلطان می‌شناسیم، با ظاهری متفاوت در فستیوال کن ظاهر شد. این بازیگر مشهور چند سالی است که به شدت وزنش را پایین‌تر آورده. برخی معتقد بودند که او زمانی که در نقش خرم سلطان ایفای نقش می‌کرد، جذاب‌تر بود و برخی نیز چهره جدید او را می‌پسندند.

این بازیگر در این دوره از فستیوال کن، دو بار و با دو لباس مختلف روی فرش قرمز ظاهر شده است که در ادامه به بررسی هر دو استایل او خواهیم پرداخت. اولین لباسی که مریم اوزرلی در افتتاحیه فستیوال کن به تن کرد، لباسی با طراحی خاص از برند روسی yanina بود. ترکیب رنگ‌های آبی روشن و بنفش ترکیب رنگ زیبایی را برای این لباس ساخته بودند. قسمت بالاتنه این لباس به نوعی طراحی شده بود که شکلی پروانه‌گونه به کسی که لباس را پوشیده بدهد. این قسمت به زیبایی هم طراحی شده بود ولی ژست گرفتن مریم اوزرلی در مقابل دوربین و گرفتن این بالا‌ها باعث میشد آن‌ها جلوه کمتری داشته باشند.

این بازیگر در روز دوم و در اکران فیلم «تاپ گان: ماوریک» در هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن با لباسی متفاوت از لباس اول ظاهر شد. لباس دوم او از برند ایتالیایی FOVARI بود و به نسبت لباس اول، اندام مریم اوزرلی را بیشتر نشان می‌داد و کاهش وزن او بسیار مشهودتر بود. این لباس مشکی دو لایه چین داشت و آستین‌های پفی و چین‌دار او هم به چین‌های لباس، دامن می‌زدند. اگرچه قسمت پف‌دار پایین‌تنه می‌توانست مریم اوزرلی را چاق‌تر نسان دهد، اما قد لباس و دیده شدن پاهای مریم اوزرلی باعث میشد که لاغری اندام او نیز از نظرها دور نماند.

لباس سیندرلایی مدل ایرانی در کن

همچنین مه‌لقا جابری، مدل مشهور ایرانی، در اولین حضورش در این فستیوال در روز دوم آن، با لباسی سیندلایی درخشید. این مدل مشهور در اکران فیلم «تاپ گان: ماوریک» در هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن حضور یافت و در این روز لباسی پوشید که بسیاری بر این باور بودند که بی‌شباهت به لباس سیندرلا نیست.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید