جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 24527 |
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ |
379 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر مجله اینترنتی برترین ها در این باره نوشت: در روزهای اخیر انتشار یک پوستر درباره تفاوت دولت روحانی و رئیسی در فضای مجازی خبرساز شد. پس از اعطای عناوینی چون سید محرومان، ابراهیم بت‌شکن به رئیسی توسط اطرافیان رئیس دولت‌، به تازگی پوستری منتشر شده که دولت روحانی را مین‌گذار و […]

به گزارش ادارک خبر مجله اینترنتی برترین ها در این باره نوشت:

در روزهای اخیر انتشار یک پوستر درباره تفاوت دولت روحانی و رئیسی در فضای مجازی خبرساز شد. پس از اعطای عناوینی چون سید محرومان، ابراهیم بت‌شکن به رئیسی توسط اطرافیان رئیس دولت‌، به تازگی پوستری منتشر شده که دولت روحانی را مین‌گذار و ابراهیم‌ رئیسی را به عنوان مین‌یاب به مردم معرفی می‌کند!

سال ۹۶ در جریان مناظره‌های انتخاباتی، ابراهیم رئیسی نقدی را به حسن روحانی، رئیس جمهور وقت وارد داشت درباره اینکه چرا تمام تقصیرات را به گردن دولت قبل می‌اندازد. او همچنین از روحانی خواست که با مسئولان دولت احمدی‌نژاد مناظره داشته باشد تا حقایق روشن شود. حالا در دورانم زمامداری رئیسی شاهد همین اتفاق هستیم و او مدام کاستی‌ها را به گردن دولت روحانی می‌اندازد. همین امر سبب شده تا مردم نسبت به این نوع رفتار نسبتا متناقض او در برخورد با موانع واکنش نشان دهند. موضوع افزایش قیمت کالاهای اساسی نظیر نان و لبنیات نارضایت‌ها را به سطحی گسترده رسانده و حالا انتشار این پوستر از جناح حامیان دولت، نوعی فرار رو به جلو محسوب می‌شود.

سیاست‌های ضعیف اقتصادی، عدم وجود کابینه مقتدر در مسائل حیاتی نظیر سیاسی و اقتصادی، بلاتکلیفی مذاکرات وین و فشار کمرشکن تورم که بر دوش مردم سوار است باعث شده تا دولت سیزدهم عملا دستاوردی در دوره یکساله خود نداشته باشد و این جو ناامیدی سراسر جامعه را در آغوش بکشد.

کاربری به نام «شوکت خانم»با انتشار این پوستر به طنز نوشت:

“یه کی جلوی اینهمه خلاقیت تیمهای گرافیست حامی دولت رو بگیره”

این توئیت بازخورد‌های زیادی داشت. چند واکنش را در ادامه می‌خوانیم:

کابری به نام گلی نوشت: بهترین راهکار اینه که هر کی میاد بگه تقصیر قبلی بوده! تا بوده همین بوده.

اوستا می‌گوید: مین هاى موجود در تصویر مین «والمرا» بوده و نیازى به دست گرفتن این ماس ماسکها نیست که رییسى در دست گرفته. ببینید طرفداران رییسى که حتى جبهه ندیده اند و با مهمات آشنایى ندارند چگونه بیت المال را اداره می کنند.

غمگین: حالا طنز(بیمزگی) پوستر به کنار، یه سریاش حقیقته

* اقتصاد بیابان شده و دنبال زیر بغل مار گشتن

* فعالیت های بی فایده فعلی و رفتن به راه بادیه

* سفسته و انداختن همه تقصیرات گردن گذشته…

و شرط رهاییمون این باشه که ارزو کنیم برن رو مین و راحت بشیم…. درد داره خیلی

مرتضی نوشت: یکی از دوستان جمله ی جالب ایهام داری گفتن زیر همین توییت ” مینی که با چشم دیده میشود را با مین یاب دنبالش نمیگردن که”

کاربر دیگری به نام «رسول» رشته‌تویتی را درباره این پوستر و درحمایت از عملکرد دولت روحانی منتشر کرد:

این عکس که در حدی باور عمیق جمعی معروف به انقلابی ، دلواپس و یا اصولگرا می باشد چند نکته دارد:

اول آنکه حسن روحانی در حال مین گذاری است که طبق تصویر پس زمینه یادآور خاطرات جنگ ایران و عراق است ، پس می توان حسن روحانی را دشمن فرض کرد.

سوالی که در اینجا مطرح است چیست؟

آنکه سازندگان این تصویر عامدانه یا غیر عامدانه بازهم ناشی گری و غیر حرفه ای بودن جناب آقای رییسی را به تصویر می کشد!مین هایی که کاملا شفاف و واضح از خاک بیرون زده اند را چرا با مینیاب دنبالشان می گرددضمنا ایشان که زحمت لباس را کشیدند چرا کلاه ایمنی را استعمال نکردند؟ :)))خلاصه که زشت است رییس جمهوری که ۸ سال بعد از حمدی نژاد در دولت اولش تورم را تک رقمی و رشد اقتصادی را مثبت کرد و در دولت دومش با بیش از ۱۰۰۰ تحریم و تجمیع تحریم های بی سابقه توسط ترامپ و فشارهای داخلی کشور را بگونه ای اداره کرد که جناب رییسی محبوبشان در ۸ ماه نتوانست ۵۰درصد آن موقعیت را حفظ کند اینگونه به تصویر بکشید!

حال کارنامه هایی همچون مذاکرات برجام ، شفافیت های بودجه و … را کنار می گذاریم. ماجرای سفارت عربستان و ماجرای دلاری که سر ماجرا از موسسه ی ثامن شروع شد و دیماه ۹۶ تیر خلاص را زد تا از صندوق ذخیره ی ارزی حدود ۳۰ هزار میلیار تومان شب عید جبران خسارت کنند و یک شبه در بازار دلار بریزند را هم کنار می گذاریم. . حداقل در این بحران عجیب مدیریتی و دولت هزار فامیل با سکوت کمی برای خودتان آبرو حفظ کنید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید