یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 30359 |
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ |
116 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به منظور ابلاغ سلام و تبریک و تسلیت آقای رئیسی و هیئت دولت ، در منزل شهید صیاد خدایی حضور یافت. به گزارش ادراک خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی در این دیدار صمیمی خطاب به همسر ، فرزندان و برادر […]

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به منظور ابلاغ سلام و تبریک و تسلیت آقای رئیسی و هیئت دولت ، در منزل شهید صیاد خدایی حضور یافت.

ترور در هیچ کجای دنیا نشان پیروزی و برتری نیستبه گزارش ادراک خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی در این دیدار صمیمی خطاب به همسر ، فرزندان و برادر شهید صیاد خدایی گفت: با پیوستن ایشان به خیل شهیدان ، مسیر انقلاب و ارزش‌ها باشکوهتر، مقتدرتر و مستحکم‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری افزود: نسل نو انقلاب همانگونه که در اجتماع عظیم نسل جوان و نوجوان در وزرشگاه آزادی و همچنین تشییع باشکوه شهید صیاد خدایی ثابت کردند، با الهام از این شهدای عزیز و الگوگیری از صبوری و ایثار شما خانواده معزز شهدا، در رکاب رهبری معظم انقلاب و پای ارزش‌ها و انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام صالحی خطاب به عاملان و آمران این ترور اظهار داشت: ضعف و استیصال دشمنان ملت ایران در نبرد رو در رو با جبهه مقاومت و عصبانیت از همراهی مردم با نظام و دولت انقلابی، کوردلان را بر آن داشته تا خوی درندگی و ذلت خود را نشان دهند و دستشان به خون پاک یکی دیگر از فرزندان انقلاب آلوده شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه در هیچ جای دنیا ترور نشان پیروزی و برتری نیست، تاکید کرد: پسمانده‌های نظام استکبار و وابستگان گروه‌های تروریستی و تکفیری با ترور شهید سرافراز صیاد خدایی نشان دادند که در برابر جبهه مقاومت زبون و شکست خورده هستند و با اینگونه تلاش‌های مذبوحانه خود سعی میکنند به جسم بیرمق نظام استکبار و اسرائیل در حال نابودی ، جانی مجدد بدمند.

وی ادامه داد: البته اینان سخت در اشتباهند چرا که شهادت شهید صیادها، نه تنها خدشه‌ای در مسیر انقلاب و ارزش‌ها و جبهه مقاومت ندارد، بلکه خون این عزیزان همچون شمع پرفروغ، چراغ هدایت است و موجب رویش نسل جوان و نوجوان خواهد شد.

حجت الاسلام صالحی در پایان این دیدار که مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ، مدیرکل بازرسی استانداری تهران و برخی مدیران نهاد ریاست جمهوری نیز حضور داشتند، وصیت شهیدان را خدمت خالصانه به مردم عنوان و تصریح کرد: در این برهه حساس همه مسئولان در دولت مردمی آقای رئیسی، با الگو گرفتن از راه نورانی شهدا در مسیر خدمت به مردم تلاش مضاعفی خواهند داشت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!