جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 30768 |
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۰ |
107 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

یکی از مسابقات مهم عرصه مد و لباس که می‌تواند به ایجاد فرصت‌هایی به‌منظور کسب فرصت‌های شغلی و تحصیلی در این زمینه منتج شود، «جایزه مد اروپا» بوده که علاقه‌مندان از سراسر جهان این فرصت را دارند که به‌صورت رایگان، شانس خود را در رقابتی بین‌المللی امتحان کرده و سطح دانش تئوری و عملی خود […]

یکی از مسابقات مهم عرصه مد و لباس که می‌تواند به ایجاد فرصت‌هایی به‌منظور کسب فرصت‌های شغلی و تحصیلی در این زمینه منتج شود، «جایزه مد اروپا» بوده که علاقه‌مندان از سراسر جهان این فرصت را دارند که به‌صورت رایگان، شانس خود را در رقابتی بین‌المللی امتحان کرده و سطح دانش تئوری و عملی خود را در این عرصه منحصربه‌فرد محک زنند.

به گزارش ادراک خبر به نقل از هنر آنلاین، به‌تازگی فراخوان جایزه مد اروپا ۲۰۲۲ در حالی منتشر شده که موضوع اصلی این رویداد، «خلق مجدد مد» به‌مثابه خلق آثاری از لباس‌های قدیمی عنوان شده است.

جایزه رویداد ۲۰۲۲ FASH یکی از مهم‌ترین جوایز بین‌المللی برای دانشجویان مد است که بر ایجاد فرصت تعامل به منظور ارتقاء استعدادهای جوان در دنیای طراحی مد تمرکز دارد.

مهلت ارسال اثر برای شرکت در این رویداد، اول تیرماه ۱۴۰۱ بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به بخش‌های مختلف مسابقه از جمله طراحی مد، طراحی  لباس، نساجی و طراحی پارچه ارسال کنند.

در بخش موضوع مسابقه فراخوان امسال با عنوان «خلق مجدد مد» آمده است: این رویداد برای نخستین بار به دنبال طرح‌های مد جدید نیست. در عوض، هدف، تولید یک ظاهر خلاقانه جدید از لباس‌های قدیمی است. ما به لباس بیشتری نیاز نداریم، باید با لباس متفاوت برخورد کنیم.»

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!