یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 30938 |
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ |
108 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

یه گزارش ادراک خبر مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا در گفت‌وگو با برنامه پیگیری شبکه خبر سیما که درباره خرید جوجه‌های یک‌روزه پخش شد، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از حذف و معدوم‌سازی جوجه‌های یک‌روزه گوشتی طرح حمایتی را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی داشتیم. وی ادامه داد: در روز‌های اخیر نیز با ۱۸ مزرعه […]

یه گزارش ادراک خبر مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا در گفت‌وگو با برنامه پیگیری شبکه خبر سیما که درباره خرید جوجه‌های یک‌روزه پخش شد، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از حذف و معدوم‌سازی جوجه‌های یک‌روزه گوشتی طرح حمایتی را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی داشتیم.

وی ادامه داد: در روز‌های اخیر نیز با ۱۸ مزرعه مرغ گوشتی قرارداد‌های بسیار خوبی بسته شده و در دو یا سه روز اخیر، یک میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان اتکا در رابطه با نحوه قیمت‌گذاری این جوجه‌های یک روزه تصریح کرد: تامین جوجه‌های یک‌روزه، خوراک، واکسن و دارو دغدغه‌های مرغداران است که اگر حل شود، آنگاه مرغداران جوجه‌های یک‌روزه خود را معدوم نمی‌کنند.

وی افزود: در طرح‌های مشارکتی که داریم نسبت به تامین این نهاد‌های اصلی اقدام می‌کنیم و آنچه ماحصل محصول مرغداری‌هاست را با قیمت روز تعیین شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی خریداری می‌کنیم.

اعلمی درباره نحوه ارتباط مرغ‌داران با سازمان اتکا گفت: در اتحادیه‌های مربوطه به صورت وسیع اطلاع رسانی کردیم و بسیاری از مرغداران به ما مراجعه کرده که قرارداد‌های آن‌ها در حال انعقاد است.

وی ادامه داد: حتی حاضر هستیم تا مزرعه برخی مرغداران که حاضر به همکاری نیستند را نیز اجاره کرده و اگر حاضر به اجاره نباشند اطمینان را به آن‌ها می‌دهیم که جوجه ریزی را خود انجام داده و ما محصول به آن‌ها را با قیمت تضمینی خریداری خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان اتکا در پایان با بیان اینکه مشکلی برای تولیدکنندگان جوجه‌های یک روزه وجود ندارد، تصریح کرد: با تدابیر خوبی که در این زمینه اندیشیده شده است و درباره خرید تضمینی مرغ گوشتی وجود ندارد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!