شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3095 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۲۶ |
79 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

کد خبر : ۱۸۲۲۱۹۳ | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۰ | ۸۴۳ بازدید | ۰ دیدگاه امروز به فوتبال انزلی ظلم شد؛ برای حکم ۷ روز مهلت استیناف دادند اما ۳ روز بعد اجرا کردند. مثل این است که یک نفر را اعدام کنید و چهار روز بعد بگویید بیا از خودت دفاع کن. به […]

کد خبر : ۱۸۲۲۱۹۳ |
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۰ |
۸۴۳ بازدید |

۰
دیدگاه

امروز به فوتبال انزلی ظلم شد؛

برای حکم ۷ روز مهلت استیناف دادند اما ۳ روز بعد اجرا کردند. مثل این است که یک نفر را اعدام کنید و چهار روز بعد بگویید بیا از خودت دفاع کن.

به گزارش ورزش سه، مازیار زارع پس از تساوی ملوان برابر خیبر در هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان در نشست خبری حاضر شد و گفت: بچه‌ها فوتبال خوبی ارائه دادند؛ مخصوصا در نیمه دوم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم و اجازه پیش‌‌روی به تیم حریف را ندادیم. یادم نمی‌آید که رضا حتی یک توپ را در نیمه دوم گرفته باشد. موقعیت‌های زیادی به‌دست آوردیم که البته پراکنده بود چون فکر می‌کنم خیبر امروز یکی از روزهای بسیار خوب خیبر بود و واقعا باانگیزه و دونده و پرتلاش کار می‌کردند و این کمی کار را برای ما سخت کرده بود. اما بچه‌ها خوب کار کردند و در دو نیمه موقعیت‌های خوبی به‌دست آوردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. از مجموع از نتیجه نه اما از فوتبالی که بچه‌ها ارائه دادند؛ راضی هستم.

سرمربی ملوان در خصوص برنامه این تیم برای ۶ بازی آینده که می‌تواند آنها را به لیگ برتر برساند گفت:همه بازی‌ها ‌سختی‌های خودش را دارد. مطمئنا با تمام قوا ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم. هنوز چیزی تمام نشده و ادامه دارد. امتیازات تقریبا به هم نزدیک است و حق اینکه کوچکترین اشتباهی را انجام بدهیم؛ نداریم. پر تلاش ادامه می‌دهیم و به فکر جمع کردن امتیازات هستیم.

زارع در مورد غیبت هواداران ملوان در بازی امروز عنوان کرد: امروز واقعا به فوتبال انزلی ظلم شد. من قبل از بازی واقعا خودم نبودم و از نظر روانی کاملا به هم ریخته بودم چون کاملا حس می‌کنم امروز به ما ظلم شده است. من از سال ۱۳۸۰ در خدمت ملوان بوده‌ام و قبل از آن تماشاگر ملوان بودم و در رده‌های پایه ملوان حضور داشتم. حدود ۳۰ سال است با این تیم زندگی می‌کنم و جوی که در دو بازی گذشته در انزلی از تماشاچی‌ها بود را من در این ۳۰ سال ندیده‌ام‌؛ بدون کوچکترین بی احترامی حضور داشتند. یک سری چیزها نرمال است و در تمام ورزشگاه‌ها هم هست.

او در ادامه گفت: من از آقای شاهین خواهش کردم که فیلم بی احترامی‌هایی که در طول این فصل به خود من شد و من حتی در کنفرانس مطبوعاتی اشاره هم به آن نکردم؛ جمع کند و به فدراسیون فوتبال بدهد. باید این تیم‌ها هم محروم شوند و غیر این باشد تبعیض قائل می‌شوند. در خیلی از ورزشگاه‌ها بی احترامی شد اما ما به حساب این گذاشتیم که تماشاچی هستند و حرف می‌زنند. در این دو باری مخصوصا بازی با آستارا کوچکترین بی احترامی نشد. در گزارش ناظر بازی هیچ چیزی نوشته نشده است، طبق صحبتی که شده آقای محمودزاده کاملا از جو استادیوم رضایت داشتند و مصاحبه ایشان هم موجود است که از عوامل باشگاه به‌خاطر جو بسیار خوبی که در استادیوم بود تشکر کردند.

سرمربی ملوان تصریح کرد: دوست دارم یک نفر جوابگوی ما باشد که چرا محروم شدیم؛ الان هیچ اتفاقی نیفتاد و بازی خیلی قشنگ بود و هر دو تیم فوتبال بازی کردند. در نهایت هم فوتبال همین است و برد و باخت و مساوی دارد. تمام شد و رفت. یک آدم که بعد از دو سال بدبختی‌های کرونا آمد اینجا و از فوتبال لذت برد و دو ساعت خوشحال بودیم اما همان هم بی دلیل از او گرفتیم. واقعا به ملوان ظلم شد. برای حکم ۷ روز مهلت استیناف دادند اما ۳ روز بعد اجرا کردند. مثل این است که یک نفر را اعدام کنید و چهار روز بعد بگویید بیا از خودت دفاع کن. چرا؟ چه اتفاقی افتاد؟ من پارسال همین موقع اینجا یک مدل دیگر صبحت کردم اما امسال شرایط فرق می‌کند؛ هم دوست دارم خودم را کنترل کنم و هم دوست دارم از تیم و مردم شهرم دفاع کنم که واقعا یک نفر جواب ما را بدهد.

زارع در واکنش به اینکه برای سومین بار در بازی با خیبر مشکل ایجاد می‌شود و به نظر می‌رسد عنصری در فدراسیون باعث این قضایا می‌شود گفت: خیلی دوست ندارم درباره حواشی صحبت کنم. فقط دوست دارم یک نفر جوابگو باشد که ما چرا به‌خاطر کاری که نکردیم باید محروم شویم؟ در نامه‌ای که به ما فرستادند نوشتند تخلف؛ شخصی اینجا نشسته و به سرمربی تیم، فرهنگ یک شهر و کمک مربی یک تیم بی احترامی کرده و کسی هم نمی‌گفت این حرف را نزن اما ما باید مودبانه صحبت کنیم. فکر می‌کنم فقط صحبت‌های این آدم را شنیدند و ما را محروم کردند. من چنین استنباطی دارم.

او ادامه داد: معذرت می‌خواهم اینطور صحبت می‌کنم اما اگر قدیم بود آن فرد از اینجا به‌راحتی نمی‌توانست تا رختکنش برود اما با کمال احترام و آرامش رفت چون یک تحولی در انزلی ایجاد شده است. اگر مردم ما کوچکترین تقصیری داشتند هیچوقت به خودم اجازه نمی‌دادم اینجا بنشینم و از حقوق‌شان دفاع کنم اما به‌عنوان کسی که سرمربی این تیم هستم وظیفه خودم می‌دانم در برابر این ظلمی که امروز به ما شد دفاع کنم.

زارع با اشاره به تاثیر غیبت هواداران روی عملکرد ملوان گفت: با حضور آنها صد در صد زورمان بیشتر می‌شد. مگر می‌شود یک جای دنیا بعد از دو سه سال هواداران به استادیوم بیایند و بعد از دو بازی محروم شوند؟ به ولله من ندیدم. من فیلم می‌آورم و به کمیته محترم انضباطی نشان می‌دهم و با توجه به بی احترامی‌هایی که در طول فصل به من و بازیکنانم شده، باید تیم‌های دیگر را هم محروم کنند. خواهش می‌کنم بگذارند مردم از فوتبال لذت ببرند. به خدا می‌خواهند در همین دو ساعت خوشحال باشند‌. چه دلخوشی وجود دارد؟ ما به هرکسی که فکر کنید زنگ زدیم و گفتیم به خدا هیچ اتفاقی نیفتاد، چرا باید محروم شویم؟ مگر فیلم بازی موجود نیست؟ بیایید بنشینیم و به‌عنوان کسی‌که سال‌ها در فوتبال بوده با هم‌ نگاه کنیم. به ما بگویند کجا فحش داده شده و کجا بی احترامی شده است؟

سرمربی ملوان درباره داوری این بازی بیان کرد: فکر می‌کنم داور امروز روز خوبی نداشت. داوری که با ماشین خودش از تهران تا اینجا آمده مطمئنا تمرکز لازم را ندارد. فکر می‌کنم حداقل سه پنالتی در این بازی باید گرفته می‌شد که شاید یکی هم به ضرر ما بود و دو تا به نفع ما؛ مخصوصا توپ آخر که عجیب و غریب بود. ما هرچقدر خودمان را کنترل می‌کنیم چیزی تغییر نمی‌کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!