دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3210 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ |
123 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

هفته نامه ساندی اکسپرس خبر داد؛ روسای سرویس‌های داخلی و خارجی سازمان جاسوسی انگلیس در نشستی ویژه درباره تهدید‌های جدی روسیه علیه این کشور در پی کمک‌های لندن به کی‌یف هشدار دادند. به گزارش ادراک خبر به نقل از دفتر نمایندگی صدا و سیما از لندن، سازمان جاسوسی انگلیس در نشستی ویژه درباره تهدید‌های جدی روسیه […]

هفته نامه ساندی اکسپرس خبر داد؛

روسای سرویس‌های داخلی و خارجی سازمان جاسوسی انگلیس در نشستی ویژه درباره تهدید‌های جدی روسیه علیه این کشور در پی کمک‌های لندن به کی‌یف هشدار دادند.

هشدار سازمان جاسوسی انگلیس درباره اقدامات مسکو علیه لندنبه گزارش ادراک خبر به نقل از دفتر نمایندگی صدا و سیما از لندن، سازمان جاسوسی انگلیس در نشستی ویژه درباره تهدید‌های جدی روسیه علیه این کشور و احتمال آسیب دیدن زیرساخت‌های انگلیس در پی این حملات هشدار داد و بر لزوم افزایش سطح هوشیاری و اقدامات پیشگیرانه در این کشور تاکید کرد.

هفته نامه ساندی اکسپرس با درج این مطلب، افزود: مقامات ارشد دولت در این نشست در جریان نقاط ضعف و آسیب‌های شدیدی که در صورت اقدامات مسکو علیه لندن ممکن است به این کشور تحمیل شود قرار گرفتند.

در این نشست، روسای سرویس‌های داخلی و خارجی سازمان جاسوسی انگلیس، اقداماتی را که به منظور دفاع و خنثی سازی آنچه که اقدامات خرابکارانه مسکو علیه لندن عنوان کردند، برای مقامات تشریح کردند.

نشریه ساندی اکسپرس به نقل از یک منبع امنیتی نوشت: اکنون این نگرانی جدی وجود دارد که مسکو افسران اطلاعاتی اش را برای انجام عملیات‌های خرابکارانه به انگلیس گسیل کند و به همین علت، ماموران سازمان‌های جاسوسی انگلیس با دقت بیشتری ورود افراد از کشور‌ها را کنترل می‌کنند.

این نشریه با اشاره به وجود طیف وسیعی از اهداف از جمله حملات سایبری علیه انگلیس افزود: هدف مهاجمان، ایجاد رعب و وحشت، هرج و مرج و جو بی اعتمادی و تضعیف دولت است.

ساندی اکسپرس با ادعای اینکه سرویس امنیتی روسیه به علت شکست‌هایش در اوکراین رسوا شده است، افزود: جای تعجب نیست که انگلیس هدف شماره یک روسیه در اروپا باشد، چرا که پیشتاز کمک‌ها و سرسخت‌ترین متحد اوکراین در اروپاست.

دولت انگلیس از حدود دو ماه پیش و تنها چند روز پس از جنگ اوکراین به شرکت‌ها و بانک‌های انگلیس درباره حملات سایبری روسیه هشدار داد و از آنان خواست، تدابیر امنیتی سایبری را ارتقاء دهند.

نخست وزیر انگلیس که از آغاز جنگ اوکراین چندین بار تلفنی و یک بار نیز حضوری با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در کی‌یف گفتگو کرد، خود را پیشتاز پشتیبانی از دولت اوکراین دانست و از آمادگی لندن برای کمک بیشتر تسلیحاتی به این کشور خبر داد.

روسیه نیز درباره پیامد‌های اقدامات و کمک‌های نظامی به اوکراین به مقامات غربی هشدار داد. به تازگی فاش شد که یک نظامی سابق انگلیسی که برای جنگ با روسیه به اوکراین رفته بود، کشته شد و دو تبعه انگلیسی دیگر نیز به اسارت نیرو‌های روس درآمده اند.
در حوزه دیپلماتیک نیز انگلیس شدیدترین مواضع را علیه روسیه در پیش گرفته است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!