جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3286 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۰ |
84 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا علی جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مغازه که در خیابان خیام واقع است توسط فرزندان مرحوم حاج موسی ایوبی به خیریه وقف شد. وی تاکید کرد: این مغازه با هدف کاربری نانوایی در راستای طبخ نان مهربانی برای نیازمندان وقف شده است.  جعفری همچنین از […]

به گزارش ایرنا علی جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مغازه که در خیابان خیام واقع است توسط فرزندان مرحوم حاج موسی ایوبی به خیریه وقف شد.

وی تاکید کرد: این مغازه با هدف کاربری نانوایی در راستای طبخ نان مهربانی برای نیازمندان وقف شده است.

 جعفری همچنین از اهداء یک باب منزل و یک باب مغازه دیگر از سوی خیرین به این خیریه  خبر داد و گفت: یک باب منزل واقع در جاده همایون به ارزش ۲ میلیارد تومان توسط وراث ۲ خَیر نیکوکار، مرحوم صادق بیگدلی و مرحومه زینب نجفی به خیریه مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل زنجان اهداء شد.

رییس هیات عامل مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) زنجان همچنین از اهداء سرقفلی یک باب مغازه دیگر واقع در خیابان دروازه ارک زنجان به  این خیریه خبر داد و افزود: این مغازه نیز توسط خَیر مهدی باقری اهداء شد.

جعفری در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های خیرخواهانه مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) زنجان اظهار داشت: سال گذشته ۶ باب منزل برای نیازمندان توسط خیریه احداث شد که یکی از آنها متعلق به مددجوی بهزیستی بود که دچار آتش سوزی شده بود.

وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران وقف‌ها و کمک های مختلف به این خیریه دارند گفت: از اهداء سفره عقد از تهران تا اهداء پوشاک شب عید از جمله این کمک های نوعدوستانه است.

رییس هیات عامل مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) زنجان، به برخی از فعالیت‌های این مرکز نیز اشاره کرد و افزود: مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) زنجان با ۱۰ سال سابقه فعالیت، از سال ۹۸ با مجوز رسمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فعالیت خود را  آغاز کرده است.

جعفری گفت: این مرکز در زمینه های مختلف از جمله تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان، خرید، ساخت و تعمیرات منزل برای نیازمندان، تهیه نان مهربانی بصورت روزانه برای یک هزار خانوار، تهیه سبد معیشتی، طبخ و توزیع غذای نذری، فعالیت در بخش درمان بیماران نیازمند، اهداء وام های قرض الحسنه، اعزام زیارت اولی‌ها و زائران نیازمند به مشهد و کربلا و… فعالیت‌ می‌کند.

وی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل زنجان کلاس‌های آموزشی نیز برگزار می کند افزود: کلاس های آموزشی تفسیر قرآن، نهج البلاغه، تصحیح قرائت نماز، احکام و نیز برخی دوره های مهارت آموزی فرش بافی، گلیم بافی، خیاطی، تعمیرات موبایل و .. با مساعدت مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در راستای  ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی اقشار نیازمند جامعه در این مرکز برگزار می‌شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!