جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 3524 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ |
102 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات روز یکشنبه به نقل از علی سملیان در دیدار با فرمانداز تنگستان و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت:  با برنامه‌ریزی برای تداوم ارائه خدمات ارتباطی به روستاها و مناطق دورافتاده و اقدامات انجام شده، پوشش اینترنت پرسرعت در شهرستان […]

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات روز یکشنبه به نقل از علی سملیان در دیدار با فرمانداز تنگستان و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت:  با برنامه‌ریزی برای تداوم ارائه خدمات ارتباطی به روستاها و مناطق دورافتاده و اقدامات انجام شده، پوشش اینترنت پرسرعت در شهرستان  تنگستان به ۹۲ درصد رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بوشهر اضافه کرد: این میزان برای شهرستان دشتی دشتی ۸۰ درصد است که باید ارتقا یابد.

وی افزود: تاکنون ۲۰ سایت اپراتورهای تلفن همراه در روستاهای شهرستان تنگستان به منظور ایجاد پوشش مکالمه راه اندازی و امکان دسترسی ۸۲ روستا به اینترنت سیار فراهم شده است.

سملیان یادآور شد: هم اکنون بیش از ۹۹ درصد از ۴۰۶ روستای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر، تحت پوشش خدمات ارتباطی (صوت) و ۹۳ درصد از این روستاها دارای ارتباط شبکه ملی اطلاعات هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بوشهر اظهار کرد: فراهم شدن زیرساخت‌های ارتباطی از جمله پوشش اینترنت و تلفن همراه در مناطق روستایی، گامی موثر برای مقابله با چالش‌های توسعه روستایی است.

 وی ادامه داد: فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات و ابزار الکترونیکی، نقش مؤثری در پیشبرد خدمات دولتی و اجتماعی در روستاهای استان بوشهر دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!