جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 35589 |
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ |
101 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ۱۵خرداد یادآور قیام خونین مردم زمان‌شناس و بصیر ایران اسلامی است که در تبعیت از روحانیت و در دفاع از کیان مرجعیت، پای به عرصه جهاد و مبارزه علیه ظلم و استبداد گذاشتند و با […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ۱۵خرداد یادآور قیام خونین مردم زمان‌شناس و بصیر ایران اسلامی است که در تبعیت از روحانیت و در دفاع از کیان مرجعیت، پای به عرصه جهاد و مبارزه علیه ظلم و استبداد گذاشتند و با رهبری امامِ امت، انقلابی را ایجاد کردند، که بزرگ‌ترین انقلاب در تاریخ انقلاب‌ها شد.
بیانیه ادامه یافته است: اهمیت این واقعه به حدی است که امام راحل آن‌ را همسنگِ واقعه عاشورا در عصر خود دانسته و با یوم‌الله قراردادن آن بر پاسداشت این روز تاکید کرد.
در ادامه یادآور شده است: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز مرهون قیام ۱۵خردادیم، امروز در مقابل قوی‌ترین قدرت‌های عالم، یعنی آمریکا، احساس قدرت می‌کنیم، علت این احساس قدرت این است که شما   یک نیروی لایزال و تمام‌نشدنی هستید.
در بخش دیگری از بیانیه پایانی راهپیمایی ۱۵ خرداد قم آمده است: اکنون که ۳۳ سال از زعامت خلف صالح امام راحل، حضرت امام خامنه‌ای سپری می‌شود، خداوند متعال را بر این نعمت بی‌بدیل شکرگزاریم و طول عمر با عزت و سلامتی رهبر عزیزمان را از درگاه ایزد متعال مسالت داریم.
بیانیه ادامه یافته است: ما مردم شهر خون و قیام، علم و اجتهاد و بصیرت ضمن محکومیت اقدام ضد دینی و ملی برخی از عناصر خودفروخته عرصه هنر سینما در اهانت به ساحت مقدس امام رئوف و درخواست برخود قاطعانه با این قبیل اقدامات مذبوحانه، با ولی امر و رهبر عزیزمان عهد می‌بندیم.
در ادامه تاکید شده است: نخواهیم گذاشت ضد انقلاب و دشمن از انقلاب اسلامی ما هویت‌زدایی کرده و حقیقت انقلاب را واژگونه نشان دهد،  اجازه نمی‌دهیم یاد امام که روح این انقلاب است در جامعه کم‌رنگ شده و با تمام توان در برابر تحریف امام خواهیم ایستاد.
بیانیه می‌افزاید: در برابر خط ارتجاع و نفوذ غرب‌گرایان با سلاح ایمان و توشه فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و روحیه انقلابی به مقابله خواهیم پرداخت و نمی‌گذاریم کشور به سمت ارتجاع رفته و مرتجعین در بدنه کشور جاگیر شوند، با جهاد تبیین در برابر جنگ روانی دشمن در کشور مقابله کرده، دروغ و فریب و جنگ روانی دشمن را افشا خواهیم نمود.
در بخش پایانی بیانیه تصریح شده است: با اقتدا به امام امت از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره خواهیم برد،  دشمنان و بدخواهان ایران  بدانند کشور ما به بن‌بست نرسیده و همان‌گونه که امام  فرمود این شما هستید که به بن‌بست رسیدید، جمهوری اسلامی به بن‌بست نمی‌رسد. بدانید! اجازه نمی‌دهیم با وارونه نماییِ حقیقت، مردم ما را مایوس کنید.
همچنین یادآور شده است: ما قدرشناسی از مسئولان انقلابی را وظیفه خود دانسته و مسئولان را به خدمت صادقانه و تلاش برای رفع محرومیت و ایجاد رفاه و آسایش به‌ویژه برای اقشار آسیب‌پذیر توصیه می‌کنیم./

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!