جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 35650 |
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷ |
103 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر به نقل  ایرنا در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد، ۱۰۰ نفر از خدام حرم امام رضا (ع) که از مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) باز می‌گشتند، حضور داشتند. مشاور معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن محکوم کردن ساخت این فیلم، گفت: […]

به گزارش ادارک خبر به نقل  ایرنا در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد، ۱۰۰ نفر از خدام حرم امام رضا (ع) که از مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) باز می‌گشتند، حضور داشتند.
مشاور معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی در این مراسم ضمن محکوم کردن ساخت این فیلم، گفت: این توهین و اهانت دل عشاق جهان به ائمه اطهار (ع) و به ویژه مسلمانان عاشق به امام‌ رضا (ع) را خون کرد.
حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده در این مراسم اظهارداشت: البته نباید از یاد ببریم که دل خدام حرم‌ رضوی همچون دوران کرونا که بارگاه ولی نعمت ما ایرانیان خالی از زائران و زوار بود، بسیار خون‌تر و خشم‌شان گسترده‌تر بود.
وی بیان کرد: اقدام‌ مردم گرگان و برگزاری این تجمع خودجوش مردمی، مرهمی در دل خادمین حرم امام رضا (ع) است.
وی خاطرنشان کرد: این تجمع در واقع، دفاع غیرتمندانه‌ای از حرم و حریم ولایت است.
مشاور معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: ساخت و اکران این فیلم توهین آمیز در واقع استیصال دشمنان به این‌ نظام، انقلاب، دین، اسلام و تاریخ را نشان داد.
حسن‌زاده افزود: اقدامات عامل تهیه و ساخت این فیلم در واقع مصادق این مساله است که افرادی همچون این افراد که کاری از دست‌شان بر نمی‌آید، دست به چنین اقدامات توهین‌آمیزی می‌کنند.
وی ادامه داد: سیره عملی امام رضا (ع)، همان جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ما را به این جهاد واجب فوری و عینی فراخواندند.
وی تصریح کرد: حرم مطهر رضوی، جایگاهی است که بسیاری از اقدامات ارزشمند و اثرگذار در جوامع اسلامی در آن انجام می‌شود و حتی سالانه بیش از چهار میلیون تماس از سراسر جهان با مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی گرفته می‌شود.
مشاور معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: این جایگاه سبب شد این افراد کوتاه فکر که در برابر مسلمانان، توطئه‌ها و دسیسه‌هایشان نقش برآب شد، دست به چنین اقدام توهین‌آمیزی بزنند.

حسن‌زاده اضافه کرد: جبهه کفر، نفاق و باطل که از موشک‌های قاره‌پیما و نقطه‌زن ایران در هراس و سراسیمه هستند، می‌دانند که وجود مرقد شریف امام رضا (ع) در ایران، قوی‌تر از آن موشک‌ها در جنگ‌های فرهنگی است که مسلمانان با توسل به این امام رئوف و سایر ائمه (ع) و توکل بر خداوند، در برابر آنان پیروز خواهند شد.
وی با بیان این که حرم مطهر رضوی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران نقش بسزایب داشته، یادآور شد: امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب و جانشین ایشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بدون شک امام رضایی هستند.
وی خاطرنشان کرد: سلبریتی‌ها، دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی، غربی‌ها و بیگانگان به همراه عوامل داخلی‌شان علیه سلام فرمانده و پویشی بی‌سابقه در تاریخ و توسل به ائمه، موضع‌گیری کرده و با اقدامات موهن خود در حال خدشه وارد کردن هستند.
مشاور معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی تاکید کرد: این گروه‌ها و افراد بدانند که با این اهانت‌ها، توهین‌ها و جسارت‌هایشان نمی‌توانند نور امام‌ رضا (ع) و سایر ائمه و معصومین (ع) را با این اقداماتشان خاموش کنند، زیرا عظمت امام رضا (ع)، بیش از این حرف‌ها، کارها و اقدامات آنهاست.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن با ساخت این فیلم موهن در واقه کینه و دشمنی خود را به خیال خام خود، سَرِ امام رضا (ع) خالی کرد.
حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در این مراسم گفت: با ساخت این فیلم در واقع باطن یک سری از افراد روشن و مشخص شد.

وی بیان کرد: اگر کسی پیش از این، به این افراد پَست، رَذل، وابسته به اجنبی و استکبار شک داشت، امروز دیگر به یقین رسید که این افراد نه تنها آرمان‌های این نظام و انقلاب را قبول ندارند، بلکه ملیت و تاریخ خود را قبول ندارند.
وی تصریح کرد: بدون شک غیرت دینی و اسلامی مردم مسلمان ما و همه مسلمانان جهان اجازه نمی‌دهد، عده‌ای در گوشه‌ای به مقدسات ما اهانت کنند و ما مسلمانان بدون هیچ واکنشی ساکت باشیم.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این تجمع در واقع تجدید بیعت جدید در قرن جدید با امام رضا (ع) به عنوان ولی‌نعمت ایرانیان و ضامن ایران و اسلام در برابر بیگانگان و دشمنان است.
گرزین افزود: ما مگر ایرانی مسلمان و باغیرت نباشیم که این‌ سلبریتی‌ها به خود اجازه چنین توهین‌ها، اهانت‌ها و جسارت‌ها را کنند.
وی تاکید کرد: این حرکات نشان می‌دهد، دشمنان به آخر خط رسیده‌اند.
در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از کاروان خدام‌ رضوی، به مدیحه‌سرایی، نوحه‌خوانی، مرثیه‌سرایی و روضه‌خوانی پرداخت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!