جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4134 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ |
1858 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

وحید وزیری راد روز یکشنه در نشست صمیمی استاندار با تشکل ها، کانون ها و انجمن های کارگری قم، طی سخنانی افزود: همچنین تلاش می شود تا تعاونی های مسکن مانند دوران ساخت مسکن مهر، در طرح نهضت ملی مسکن نیز حضور پررنگی داشته باشند. وی در ادامه اظهار داشت: با دستور استاندار قم برخی […]

وحید وزیری راد روز یکشنه در نشست صمیمی استاندار با تشکل ها، کانون ها و انجمن های کارگری قم، طی سخنانی افزود: همچنین تلاش می شود تا تعاونی های مسکن مانند دوران ساخت مسکن مهر، در طرح نهضت ملی مسکن نیز حضور پررنگی داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: با دستور استاندار قم برخی مشکلات جامعه کارگری قم در رابطه با مباحثی از قبیل بیمه، مشاغل سخت و زیان آور و امنیت شغلی طی ۲۰ روز آینده بررسی و نسبت به حل آنها اقدام خواهد شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قم با اشاره به دغدغه برخی از اقشار کارگری قم از عدم اجرا شدن آیین نامه مشاغل سخت و زیان آور، تصریح کرد: سلامت کارگران، خط قرمز این اداره کل در شمول آیین نامه مشاغل سخت و زیان آور است.

وزیری راد اظهار داشت: در بخش ناوگان عمومی قم، شرکت خصوصی طرف حساب شهرداری قم با استفاده از یک خلاء قانونی هم اکنون ظلم آشکاری در پرداخت حق بیمه، مشاغل سخت و زیان آور و حقوق کامل به ۳۳۰ رانند این ناوگان اعمال می کند.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌ شده برای واحدهای صنعتی قم، حدود ۸۰ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده‌ است.

این استان دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنان موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند./

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!