دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 47571 |
تاریخ انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ |
131 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا) و به نقل از فرابورس ایران، صندوق آوند از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله بوده و سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق شبکه کارگزاری‌های عضو فرابورس به خرید واحدهای آن اقدام کنند. از میان واحدهای سرمایه‌گذاری قابل انتشار آوند، ۹۹۰ میلیون واحد با قیمت پایه ۱۰ هزار […]

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا) و به نقل از فرابورس ایران، صندوق آوند از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله بوده و سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق شبکه کارگزاری‌های عضو فرابورس به خرید واحدهای آن اقدام کنند.

از میان واحدهای سرمایه‌گذاری قابل انتشار آوند، ۹۹۰ میلیون واحد با قیمت پایه ۱۰ هزار ریال پذیره‌نویسی عمومی شده و ۱۰ میلیون واحد نیز تحت عنوان واحدهای سرمایه‌گذاری ممتاز از سوی موسسان صندوق پذیره‌نویسی می‌شود.

معامله‌گران حقیقی و حقوقی می‌توانند بدون محدودیت سفارش در پذیره‌نویسی این صندوق ETF که به روش قیمت ثابت انجام می‌شود، شرکت کنند و اگر ۹۹۰ میلیون واحد سرمایه‌گذاری عادی قبل از اتمام ۲ روز کاری خریداری شود، عملیات پذیره‌نویسی متوقف خواهد شد.

درباره آوند

نگاهی به حدنصاب سرمایه‌گذاری‌های آوند که در امیدنامه این صندوق آمده است نشان می‌دهد صندوق سرمایه‌گذاری ثابت آوند مفید از نوع دوم صندوق‌های با درآمد ثابت است و می‌تواند سرمایه‌گذاری در سهام را به به حداکثر ۵ درصد و سرمایه‌گذاری در اوراق درآمد ثابت و سایر دارایی‌هایی بدون ریسک را به حداقل ۹۰ درصد برساند.

شرکت سبدگردان مفید به عنوان مدیر صندوق و موسسه حسابرسی رازدار به عنوان متولی آوند در این پذیره‌نویسی نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین موسسه حسابرسی بیات رایان و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی مفید به ترتیب عهده‌دار نقش‌های حسابرس و بازارگردان در این عرضه هستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!