جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 4847 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ |
285 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دیدار پلی آف مسابقات لیگ هندبال شامگاه یکشنبه بین دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان‌ و در سالن ۲۰۰ هزارنفری تختی کازرون  برگزار شد و تیم هندبال نیروی نیروی شهید شاملی کازرون دریک بازی نفس گیر حساس موفق شد تیم ذوب آهن اصفهان را با نتیجه ۲۵بر۲۳ شکست دهد. علیرضا […]

دیدار پلی آف مسابقات لیگ هندبال شامگاه یکشنبه بین دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان‌ و در سالن ۲۰۰ هزارنفری تختی کازرون  برگزار شد و تیم هندبال نیروی نیروی شهید شاملی کازرون دریک بازی نفس گیر حساس موفق شد تیم ذوب آهن اصفهان را با نتیجه ۲۵بر۲۳ شکست دهد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور در حاشیه برگزاری این بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیشرفت های هندبال کشور و حضور در عرصه جهانی اظهار کرد: امروز هندبال کشورمان در شرایطی است که ۶ سهمیه جهانی آقایان و بانوان و هندبال ساحلی دارد.
رئیس فدراسیون هندبال کشور اضافه کرد: فدراسیون هندبال کشور یکی از پر افتخارترین رشته های توپی کشور است و از محدود کشورهایی است که توانسته در تمام رده‌های سنی سهمیه جهان کسب کند.
پاکدل افزود: در سال پیش رو هندبال کشورمان در رده سنی جوانان و نوجوانان دختر در مسابقات جهانی حضور دارند و همچنین تیم هندبال بزرگسال پسر و قهرمانی بزرگسال  و نوجوانان در مسابقات ساحلی جهان شرکت می کنند.
 این مسئول گفت: با توجه به شرایطی که در هندبال کشور بوجود امده و ریل گذاری انجام شده امیدواریم رشته هندبال بتواند مسیر خودش را پیدا کندو شاهد موفقیت‌هایی بیشتر در این رشته در سطح جهان باشیم.

بهادر ریاضی‌ رئیس هیأت هندبال کازرون نیز گفت:تیم سپاهان اصفهان توانست در دو دیدار رفت و برگشت صنعت مس کرمان را شکست دهد و یک پای فینال باشد؛ فینال مسابقات به صورت رفت و برگشت در روزهای ۱۷و۱۹ اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۴۳ کیلومتری شیراز قرار دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!