چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-22
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 48935 |
تاریخ انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ |
110 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه سال جاری دستورالعمل پوشش حرفه‌ای اجرایی می شود، گفت: زنگ فرهنگ نیز به منظور تبیین مباحث فرهنگی با موضوع‌ حجاب و عفاف، مهارت‌های حرفه‌ای و رفتارهای پرخطر اجتماعی و … از ابتدای مهرماه در دانشکده های تابعه دانشگاه اجرا خواهد شد. به گزارش […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه سال جاری دستورالعمل پوشش حرفه‌ای اجرایی می شود، گفت: زنگ فرهنگ نیز به منظور تبیین مباحث فرهنگی با موضوع‌ حجاب و عفاف، مهارت‌های حرفه‌ای و رفتارهای پرخطر اجتماعی و … از ابتدای مهرماه در دانشکده های تابعه دانشگاه اجرا خواهد شد.

به گزارش ادراک خبر، چهل و نهمین نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور زالی رییس دانشگاه و سایر اعضا در تالار شهیدبهشتی برگزار شد. این نشست رییس دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی درخصوص دستورالعمل پوشش حرفه‌ای (اعضای هیئت علمی، کارکنان و فراگیران)و اجرای زنگ فرهنگ در دانشکده‌ها به بیان مطالبی پرداخت و  مقرر شد از ابتدای مهرماه سال جاری دستورالعمل پوشش حرفه‌ای ویژه کارکنان، اساتید و فراگیران دانشگاه اجرایی شود و نظارت بر اجرای این مصوبه توسط معاونت‌های مختلف صورت گیرد.

همچنین مصوب شد که زنگ فرهنگ نیز به منظور تبیین مباحث فرهنگی با موضوع‌ حجاب و عفاف، مهارت‌های حرفه‌ای و رفتارهای پرخطر اجتماعی و … از ابتدای مهرماه در دانشکده های تابعه دانشگاه اجرا شود.

در ادامه جلسه معاونت‌های تحقیقات و فناوری و آموزش به ارایه پیشنهادهای خود درخصوص  تاسیس مراکز تحقیقاتی و راه‌اندازی رشته‌های آموزشی  جدید پرداختند.

براساس این گزارش در این نشست پس از بحث و تبادل نظر اعضا با راه اندازی مرکز تحقیقات ریزمغذی‌ها در ذیل پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم و مرکز رشد علوم بهداشتی  موافقت صورت گرفت.

همچنین با ضرورت تاسیس مرکز تحقیقات رادیوانکولوژی موافقت صورت گرفت و مقرر شد پس از اعمال پیشنهادهای ارایه شده در این جلسه مجددا به صحن شورا برای تصویب ارایه شود.

همچنین با راه‌اندازی “رشته فناوری تصویربرداری پزشکی| در مقطع کارشناسی ارشد، تاسیس گروه آموزشی “حقوق فناوری‌های زیستی”، راه اندازی فلوشیپ “رشته اخلاق بالینی”، فلوشیپ رشته “رادیوتراپی و سرطان شناسی دستگاه تناسلی زنان” و فلوشیپ رشته “رادیوتراپی و سرطان شناسی پستان” موافقت صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در پایان نشست نیز با تشکیل گروه انفورماتیک پزشکی با انفکاک از گروه مدیریت و فناوری اطلاعات سلامت در دانشکده پیراپزشکی موافقت شد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!