پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-16
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 49476 |
تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ |
102 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز پنجشنبه در شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: خبرنگاران جزو اقشار تاثیرگذار در جامعه اسلامی ما و استان هستند و باید به سمت و سوی رفت که خبرنگاران به جایگاه واقعی خود در تمامی زمینه برسند و این یک شعار نیست بلکه واقعیت […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز پنجشنبه در شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: خبرنگاران جزو اقشار تاثیرگذار در جامعه اسلامی ما و استان هستند و باید به سمت و سوی رفت که خبرنگاران به جایگاه واقعی خود در تمامی زمینه برسند و این یک شعار نیست بلکه واقعیت است.
به گفته وی، در راستای پیشرفت و تعالی استان و همچنین برای اینکه کارها و امور وفق نظر مردم پیش برود، خبرنگاران نقش و جایگاه مهمی دارند.
حسین‌میرزایی یادآور شد: در دولت سیزدهم سیاست اصلی و محوری این است که مردم در تصمیم‌ سازی و تصمیم‌گیری مشارکت داشته باشند و از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و امروز، هر کجا مردم حضور داشته‌اند، امور و کارها پیشرفت داشته است و کسانی که رابط بین مردم و مسوولان در این زمینه‌اند، با حفظ امامت خبرنگاران هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد که جایگاه خبرنگاران حتما حتما پاس داشته شود و روابط عمومی استانداری نیز این روند را دنبال کند.
وی با تقدیر از برگزاری آیین تجلیل از فعالان روابط عمومی‌های استان در هفته گذشته تاکید کرد: در آیین تجلیل از خبرنگاران با یک برنامه‌ریزی راهبردی و عملیاتی یک مراسم در شان خبرنگاران برگزار شود و مسوولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری خانه مطبوعات برنامه‌ریزی در این زمینه انجام دهد.
حسین‌میرزایی در بخش دیگری سخنان خود بر اطلاع‌رسانی دقیق و درست و به موقع از طرح‌ها و اقدامات دولت در استان تاکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی باید دقیق و به هنگام باشد تا برای مردم ایجاد امیدآفرینی کند و مدیران باید به صورت مستمر در این زمینه باید اطلاع‌رسانی کنند و تورهای خبری از طرحهای در دست اجرا نیز برگزار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری بر رفع مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران از سوی دستگاههای متولی تاکید کرد و یادآور شد: خبرنگاران از اقشار تاثیرگذار در جامعه هستند و برای رفع مشکلات این قشر تلاش شود.
حسین‌میرزایی در خصوص تشکل کمیته‌های این شورا تاکید کرد:کمیته جمع‌آوری اخبار و رصد و اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری در کنار کمیته چهارگانه این شورا تشکیل شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز از ایجاد قرارگاه اطلاع‌رسانی در ذیل این شورای به منظور توسعه اطلاع‌رسانی و رصد اخبار خبر داد.
پیام احمدی یادآور شد: به دلیل اینکه روز خبرنگار همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی است آیین تجلیل از خبرنگاران پیش از ماه محرم برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا،۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)  به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!