جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-10
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 49502 |
تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ |
128 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه باید از ظرفیت بوردهای تخصصی در تمامی بخش های نظام سلامت باید استفاده شود، گفت:متاسفانه در سال های گذشته اثربخشی بوردها کاهش یافته است، بوردها باید با حضور افراد فعال احیاء شوند و سطح فعالیت آنها ارتقاء یابد. به گزارش ادراک خبر، دکتر ابوالفضل باقری فرد در نشست […]

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه باید از ظرفیت بوردهای تخصصی در تمامی بخش های نظام سلامت باید استفاده شود، گفت:متاسفانه در سال های گذشته اثربخشی بوردها کاهش یافته است، بوردها باید با حضور افراد فعال احیاء شوند و سطح فعالیت آنها ارتقاء یابد.

به گزارش ادراک خبر، دکتر ابوالفضل باقری فرد در نشست هم اندیشی با دبیران و اعضای بوردهای تخصصی وزارت بهداشت ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: رسالت ما در این دوره احیای بوردها و بهره مندی از نظرات تخصصی آنها در تمامی بخش ها است. متاسفانه در سال های گذشته اثربخشی بوردها کاهش یافته است و بوردها باید با حضور افراد فعال احیاء شوند و سطح فعالیت آنها ارتقاء یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید از ظرفیت بالای نیروهای تخصصی بوردها علاوه بر حل مشکلات حوزه آموزش در تمامی بخش های بهداشت، درمان و غذا و دارو استفاده کنیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت از برگزاری جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با دبیران بوردهای تخصصی طبق دستور وزیر بهداشت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: باید از این ظرفیت بهینه در تمامی حوزه های مختلف نظام سلامت بهره مند شد و نظرات مشورتی اعضای بورد در تصمیم گیری های کلان مورد تحلیل قرار گیرد.

به گزارش وبدا،‌در پایان نشست و در راستای رعایت عدالت، میثاق نامه ای  بین معاونت آموزشی با اعضای بورد های تخصصی به امضاء رسید.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!