چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-15
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 50378 |
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ |
116 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادرک خبر  به نقل از ایرنا؛ یوسف نوری عصرجمعه در نشست شورای اداری شهرستان تفرش ، دولت سیزدهم را دولتی برای مردمی عنوان کرد و افزود: شهرستان تفرش دارای ۴۰۰ ایثارگر است که ۱۰۸  نفر از آنها به مقام رفیع شهادت نائل آمده اند و به دلیل پرورش انسان های فرهیخته و بزرگی […]

به گزارش ادرک خبر  به نقل از ایرنا؛ یوسف نوری عصرجمعه در نشست شورای اداری شهرستان تفرش ، دولت سیزدهم را دولتی برای مردمی عنوان کرد و افزود: شهرستان تفرش دارای ۴۰۰ ایثارگر است که ۱۰۸  نفر از آنها به مقام رفیع شهادت نائل آمده اند و به دلیل پرورش انسان های فرهیخته و بزرگی چون پروفسور حسابی به سرزمین علم و ادب و خواستگاه علما و دانشمندان مشهور است.
وی افزود: امروز در بیست و نهمین سفر هیات دولت میهمان استان مرکزی و زادگاه امام راحل (ره) هستیم، ایشان پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نقش مردم را در حکومت سرنوشت ساز عنوان کرد.
وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه ها حضوری فعال داشتند و  با هدایت حضرت امام( ره)  انقلاب کردند.
نوری ادامه داد: مردم در بحران های دشوار همچون دفاع مقدس و یا در عصر کنونی در موضوع ویروس عالم گیر کرونا ایفای نقش کردند و امروز این تثبیت و کار آمدی و امنیت به طور کامل مشهود است.
وی با بیان اینکه شهدای زیادی برای استمرار این نظام تقدیم انقلاب شده است گفت: شهداب انقلاب اعتباری است که حضرت امام راحل (ره) به نظام مقدس جمهوری اسلامی به ‌عنوان الگویی جهانی ارائه کرد و شاید یکی از ضعف های ما در این سالها این بود که این الگو را به صورت نظام مند ضبط و ثبت نکردیم این در حالی است که مطابق با قانون اساسی کشور ما، مردم مستقیم رئیس جمهور را انتخاب می کنند و نمایندگان خود را در مجلس شورای اسلامی و در شورای شهر، انتخاب و با شرکت در انتخابات مجلس خبرگان زمینه برای انتخاب رهبری را به عنوان بالاترین شخص مملکت را مطابق با قوانین موجود فراهم می کنند.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: بر اساس الزامات در قانون اساسی، توجه به نقش مردم در تثبیت ارکان حاکمیت موجب شده کشورهایی که دم از دموکراسی می زنند نتوانند از قانون اساسی کشور ما ایرادی بگیرند و این از برکت رهبری امام راحل بوده است زیرا ایشان همواره بر رعایت حقوق مردم تأکید و آنها را تکریم می کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!