دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-13
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 50458 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ |
82 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و فعالیت های جهاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی و همه در راستای تحقق منشور این نهاد مولود انقلاب است. به گزارش ادارک خبر به نقل از ایسنا؛ صدیف بدری، با تبریک فرارسیدن هفته جهاد دانشگاهی اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت های […]

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات و فعالیت های جهاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی و همه در راستای تحقق منشور این نهاد مولود انقلاب است.

به گزارش ادارک خبر به نقل از ایسنا؛ صدیف بدری، با تبریک فرارسیدن هفته جهاد دانشگاهی اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت های علمی و دانشگاهی ویژه ای برای عرضه در گسترده ملی و بین المللی دارد که جهاد دانشگاهی با شناسایی این ظرفیت ها گام در مسیر شکوفایی و توسعه علمی استان گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر فعالیت های این نهاد انقلابی در اردبیل بودیم، خاطرنشان کرد: گرچه جهاد دانشگدهی در دهه های اخیر در اردبیل ناشناخته بود اما در چند سال گذشته با اقدامات شاخص و برندی که در سطح ملی و استانی به ویژه در حوزه درمان و … انجام داد توانسته است ظرفیت های این نهاد انقلابی را به جامعه معرفی کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، جهاددانشگاهی را مولود انقلاب و شجره طیبه برای کشور اعلام کرد و گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های موجود در جهاد دانشگاهی، این نهاد می‌تواند حلقه واسط بین دانشگاه و صنعت باشد.

بدری به دستاوردهای مهم و علمی جهاد دانشگاهی اردبیل در حوزه درمان ناباروری، گیاهان دارویی، ایجاد و راه اندازی خط تولید نشاسته پلیمری و … در اردبیل اشاره کرد و گفت: تمامی این اقدامات انقلابی و جهادی توانسته است جهاد دانشگاهی اردبیل را به یک برند علمی و تحقیقاتی در کشور تبدیل کند.

وی تعامل مجلس و جهاد دانشگاهی را در رفع مشکلات این نهاد یادآور شد و بیان کرد: نمایندگان مجلس همواره در کنار جهاددانشگاهی بوده و از مسئولان استان اردبیل نیز انتظار داریم با حمایت خود از جهاد دانشگاهی، باعث سرآمدی جهاددانشگاهی استان در سطح کشور باشند.

بدری با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در تربیت انسان هایی در تراز انقلاب اسلامی نیز موفق عمل کرده است، اظهار کرد: تمامی اقدامات و فعالیت های این نهاد مولود انقلاب در راستای منویات مقام معظم رهبری و منشور عملی جمهوری اسلامی ایران در تحقق ایرانی آباد است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!