جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 51106 |
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ |
122 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر؛ علی خطیبیمعاون وزیر علوم گفت: اعتبارهای ویژه به منظور ایجاد و تکمیل طرح‌های عمرانی مرتبط با حوزه دانش بنیان در سطح دانشگاه‌های کشور از محل حوزه فناوری درنظر گرفته شده است. وی ادامه داد: توزیع عادلانه و شایسته اعتبارات در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بین دانشگاه های کشور انجام می‌شود […]

به گزارش ادارک خبر؛ علی خطیبیمعاون وزیر علوم گفت: اعتبارهای ویژه به منظور ایجاد و تکمیل طرح‌های عمرانی مرتبط با حوزه دانش بنیان در سطح دانشگاه‌های کشور از محل حوزه فناوری درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه و شایسته اعتبارات در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بین دانشگاه های کشور انجام می‌شود که بدون شک با این اعتبارها، انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و نوآوری شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه‌های کشور باشیم.
خطیبی اظهار داشت: در دانشگاه دامغان نیز در راستای تحولات دانش بنیان، مرکز رشد و نوآوری، ایجاد نمایندگی پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری پسته با هدف ارائه خدمات به جامعه هدف توسط شرکت‌های دانش بنیان در راستای ارائه مسوولیت اجتماعی دنبال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از تحولات لازم برای تحقق شعار سال، مصرف علم در سطح جامعه با توجه به نیاز در هر حوزه است تا بتوان با استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان اشتغال لازم را ایجاد کرد.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت و ایفای نقش مسوولیت دانشگاه نسبت با جامعه و صنعت اعتبار و ساختار خوبی درنظر گرفته شده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!