چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 52209 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ |
126 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا) و به نقل از فرابورس ایران، شرکت کارگزاری توسعه کشاورزی روز گذشته، دوم اَمردادماه، طی مراسمی با حضور مدیرعامل فرابورس ایران به‌عنوان یک‌صد و هشتمین کارگزار عضو فرابورس ایران پذیرفته شد. سرپرست کارگزاری توسعه کشاورزی در این مراسم با اشاره به اینکه این مجموعه در […]

به گزارش سرویس اقتصادی ادارک خبر به نقل از (سنا) و به نقل از فرابورس ایران، شرکت کارگزاری توسعه کشاورزی روز گذشته، دوم اَمردادماه، طی مراسمی با حضور مدیرعامل فرابورس ایران به‌عنوان یک‌صد و هشتمین کارگزار عضو فرابورس ایران پذیرفته شد.

سرپرست کارگزاری توسعه کشاورزی در این مراسم با اشاره به اینکه این مجموعه در سال ۱۳۸۳ تأسیس‌ شده است، گفت: این کارگزاری طی سال‌های گذشته در حوزه کالایی فعال بوده اما با تصمیم و حمایت هیئت‌مدیره قرار شد از سال جاری مقدمات حضور کارگزاری در بازارهای سهامی هم فراهم شود.

به گفته مهدی عبدالعلی‌زاده، از ۱۵ تیرماه این مجموعه عضو بورس و فرابورس شده است.

او اظهار امیدواری کرد: با حضور در بازار سرمایه بتوانند سهم بازار خوبی را در اختیار بگیرند و خدمات متنوعی را به سرمایه‌گذاران بازار سهام ارائه دهند.

عبدالعلی‌زاده با تأکید بر اینکه سهامداران این مجموعه قطب کشاورزی کشور هستند، افزود: در تلاش هستیم تا از پتانسیل‌های محصولات کشاورزی و اتحادیه‌های کشاورزی در این بخش هم به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

سرپرست کارگزاری توسعه کشاورزی بیان کرد: از اواخر هفته جاری ایستگاه‌های معاملاتی کارگزاری توسعه کشاورزی در بورس و فرابورس فعال خواهند شد تا به‌طور رسمی عضوی از مجموعه بازار سرمایه شویم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!