جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-10
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 52285 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ |
94 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

امکان تکمیل ثبت‌نام متقاضیان رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به دلیل تغییر تاریخ برگزاری این آزمون فراهم شد. به گزارش ادراک خبر، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ پیرو طلاعیه­ های قبلی و به منظور مساعدت با […]

امکان تکمیل ثبت‌نام متقاضیان رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به دلیل تغییر تاریخ برگزاری این آزمون فراهم شد.

به گزارش ادراک خبر، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ پیرو طلاعیه­ های قبلی و به منظور مساعدت با افراد جا مانده از ثبت نام آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، مقرر شد براساس شرایط، زمان مجددی برای آزمون عملی این رشته (آقایان در روز پنجشنبه مورخ ۲۷ مردادماه و خانم ها در روز جمعه مورخ ۲۸ مردادماه) پیش بینی شود.

بنابراین افرادی که از تاریخ ۵ تا ۶ تیر موفق به ثبت­ نام در آزمون عملی نشده‌اند، می‌توانند در این مهلت نسبت به ثبت­ نام خود از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمایند.

افرادی که از تاریخ ۵ تا ۱۱ تیر ماه جاری در آزمون عملی ثبت نام نمودند ولی به هر دلیلی در تاریخ ۲۹ تیر تا دوم مرداد موفق به شرکت در آزمون عملی نشده ­اند، می توانند از تاریخ چهارم تا ششم مرداد نسبت به ثبت­ نام مجدد خود از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان سنجش اقدام کنند.

در صورتی که فردی در تاریخ ۲۹ تیر و دوم مرداد در آزمون عملی شرکت نموده و برای شرکت در آزمون عملی مجدد (در روزهای ۲۷ یا ۲۸مرداد) نیز ثبت­ نام و در آزمون عملی این مرحله هم شرکت نماید، منحصراَ نمره آزمون عملی مرحله اول (آزمون ۲۹ تیر و دوم مرداد) برای وی ثبت خواهد شد و نمره کسب شده وی برای آزمون مرحله دوم باطل شده و هزینه پرداختی او نیز مسترد نخواهد شد.

محل برگزاری آزمون عملی با توجه به آمار متقاضیان در یک یا چند استان مشخص و در اطلاعیه مورخ ۲۳ مرداد در درگاه اطلاع رسانی این سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

آزمون عملی مجدد ‌برای متقاضیان براساس زمان اعلام شده در این اطلاعیه‌ برگزار می شود و متقاضیان باید طبق برنامه زمانی اعلام شده در آزمون عملی شرکت نمایند. کارت شرکت در آزمون عملی در حوزه ­های برگزاری آزمون عملی تحویل متقاضیان خواهد شد.

آزمون‌ عملی رشته علوم ورزشی به هیچ وجه مجدداً قابل تمدید و یا تکرار نخواهد بود.

در صورتی که داوطلبی مراحل ثبت نام را به صورت کامل انجام ندهد ثبت نام وی در آزمون عملی کامل نخواهد بود و کارت آزمون عملی برای او صادر نمی شود. لذا داوطلبان لازم است دقت بالایی را برای انجام تمام مراحل به کار گیرند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!