جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 52954 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ |
105 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا ؛ مجید سلحشور گفت: با توجه به وجود سامانه بارشی پرقدرت در استان هرمزگان و احتمال بارش‌های سیل‌آسا آمادگی کامل در مدیریت بحران میناب وجود دارد. وی افزود: از همه مردم شریف و ساکنان حاشیه رودخانه‌های میناب و کریان درخواست  می شود  از هرگونه تردد در حریم […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از ایرنا ؛ مجید سلحشور گفت: با توجه به وجود سامانه بارشی پرقدرت در استان هرمزگان و احتمال بارش‌های سیل‌آسا آمادگی کامل در مدیریت بحران میناب وجود دارد.
وی افزود: از همه مردم شریف و ساکنان حاشیه رودخانه‌های میناب و کریان درخواست  می شود  از هرگونه تردد در حریم و بستر رودخانه ها خودداری کنند.
سلحشور، در خصوص شرایط سد استقلال میناب نیز گفت: این سد بیش از ۲۶۰ میلیون متر مکعب گنجایش دارد که اکنون در حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب ذخیره آب دارد.
وی تصریح کرد : هم اکنون مسیر ارتباطی به نصیرایی ( رودخانه ) تا اطلاع بعدی مسدود و مردم از مسیر حکمی – ده‌وسطی تردد کنند.وی یادآور شد: مسیر گورزانگ ( رودخانه ) مسدود واز مسیر حکمی – دهوسطی تردد شود.
وی خاطرنشان کرد : مردم پایین دست سد استقلال باید آمادگی کامل داشته باشند و مطابق اعلام سازمان هواشناسی درحال حاضر وضعیت هشدار به سطح قرمز رسیده و نیاز است در کنار ستاد بحران، مردم نیز آماده باشند و از حضور در حاشیه رودخانه‌های فصلی و ارتفاعات پرهیز کنند.
شایان ذکر است ستاد مدیریت بحران شهرستان میناب و دستگاههای خدماتی و امدادی در آمادگی کامل قرار دارند

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!