شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5326 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ |
108 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مریم سلاجقه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیزش گرد و خاک در مناطقی همچون کهنوج، قلعه گنج، فاریاب، زهکلوت و ریگان همراه با کاهش دید افقی خواهد بود. وی اظهار داشت: با توجه به وزش بادهای غربی، انتقال ریزگردها از عصر امروز به تدریج در مناطق غرب، شمال‌غرب و مرکز […]

مریم سلاجقه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیزش گرد و خاک در مناطقی همچون کهنوج، قلعه گنج، فاریاب، زهکلوت و ریگان همراه با کاهش دید افقی خواهد بود.

وی اظهار داشت: با توجه به وزش بادهای غربی، انتقال ریزگردها از عصر امروز به تدریج در مناطق غرب، شمال‌غرب و مرکز استان کرمان دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان ادامه داد: افزایش غلظت غبار در بیشتر مناطق استان کرمان برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه پیش بینی می‌شود.

وی گفت: وزش باد همراه با گرد و خاک برای روز چهارشنبه هفته جاری، وزش باد در روزهای دوشنبه و چهارشنبه بیشتر در مناطق جنوبی و غربی و روز سه شنبه این هفته در کل استان کرمان پیش بینی می شود.

سلاجقه افزود: گرد و غبار، کاهش کیفیت هوا را در برخی مناطق کرمان به همراه خواهد داشت و کاهش دید افقی را بخصوص در مناطق شمال غرب و جنوب شرقی این استان خواهیم داشت و احتمال اختلال در ترددهای محورهای مواصلاتی شهرهای این مناطق وجود دارد.

وی با بیان اینکه کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و ریوی در صورت امکان از تردد در فضای باز خودداری کنند تصریح کرد: سرعت وزش باد به صورت لحظه ای، احتمال خسارت به سازه های شهری و بنرهای تبلیغاتی را به همراه دارد لذا ضرورت دارد که تمهیدات لازم جهت کاهش خسارت ها به عمل آید.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان ادامه داد: رانندگان نیز با توجه به تعطیلات عید فطر، پیش از سفر حتما از وضعیت جاده ها مطلع شوند.

وی اضافه کرد: همچنین از عصر امروز احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در ارتفاعات شمالی استان کرمان وجود دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!