جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-10
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 53758 |
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ |
95 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

هیوندای می‌خواهد کم کم خود را به عنوان یکی از رهبران جدید صنعت خودرو در بازار معرفی کند. این شرکت کره‌ای اکنون طیف گسترده‌ای از خودرو‌های اسپورت احتراقی را در اختیار دارد و با مدل‌های پیش‌نمایش شده و کانسپت‌های RN۲۲e و N Vision ۷۴ در حال آماده شدن برای ورود به بخش الکتریکی است. اما […]

هیوندای می‌خواهد کم کم خود را به عنوان یکی از رهبران جدید صنعت خودرو در بازار معرفی کند. این شرکت کره‌ای اکنون طیف گسترده‌ای از خودرو‌های اسپورت احتراقی را در اختیار دارد و با مدل‌های پیش‌نمایش شده و کانسپت‌های RN۲۲e و N Vision ۷۴ در حال آماده شدن برای ورود به بخش الکتریکی است. اما واقعا این همه الهام از کجا می‌آید؟
چانگ جائهون مدیرعامل جهانی هیوندای اخیراً در جریان رویداد معرفی سدان الکتریکی Ioniq ۶ اعتراف کرد که پورشه ۹۱۱ برای او بسیار خاص است و الهام‌بخش استراتژی‌های برخی خودرو‌های هیوندای است.
چانگ گفت: ساخت خودرویی مانند پورشه ۹۱۱ نه تنها دهه‌ها طول می‌کشد. چسبیدن به یک طرح و عدم تغییر دائمی چیز‌ها چیزی است که این ماشین را بسیار خاص می‌کند. ۹۱۱ تغییر نمی‌کند، من مطمئن نیستم که کسی بتواند چیزی مانند ۹۱۱ را تقلید کند.

تا حدودی می‌توانیم شاهد الهام‌گیری از ۹۱۱ در آیونیک ۶ هیوندای باشیم. در حالی که این دو محصول عملکرد بسیار متفاوتی دارند (یکی یک خودروی اسپرت با سوخت احتراقی و دیگری یک سدان الکتریکی است)، اما شباهت‌هایی نیز در بخش طراحی دارند. در حالی که ۹۱۱ از نظر پیشرانه‌ها همه چیز را سنتی نگه می‌دارد، هیوندای می‌خواهد با بخش N خود به سمت عصر الکتریکی حرکت کند.
بیشتر بخوانید

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید