پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 54473 |
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ |
89 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

مراسم امضاء تفاهم‌نامه برگزاری دوره فرهنگی- آموزشی دانشجویان بین‌الملل بین سازمان امور دانشجویان و دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. به گزارش ادراک خبر، مراسم امضاء تفاهم‌نامه برگزاری دوره فرهنگی- آموزشی دانشجویان بین‌الملل از سوی سازمان امور دانشجویان با دانشگاه علامه طباطبایی با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر […]

مراسم امضاء تفاهم‌نامه برگزاری دوره فرهنگی- آموزشی دانشجویان بین‌الملل بین سازمان امور دانشجویان و دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش ادراک خبر، مراسم امضاء تفاهم‌نامه برگزاری دوره فرهنگی- آموزشی دانشجویان بین‌الملل از سوی سازمان امور دانشجویان با دانشگاه علامه طباطبایی با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر سلمانپور معاون بورس و اعزام دانشجویان در محل جلسات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه دکتر داداش پور ضمن تشکر از دانشگاه علامه طباطبایی درخصوص برگزاری این دوره، به بیان برخی نکات و موارد جهت برگزاری هرچه بهتر و پرشورتر آن پرداخت و اظهار داشت‌: بی شک حضور دانشجویان بین‌الملل در این دوره موجب تقویت و رشد فکری و قوای اندیشه آنان و نیز آشنایی دانشجویان بین‌الملل با یکدیگر می‌شود.

معاون وزیر علوم ایجاد یک شبکه دوستانه میان دانشجویان بین‌الملل را لازم دانست و اظهار کرد: دانشجویان بین‌الملل سرمایه‌های عظیم کشور و سفیران ایران در کشورهای خود هستند و تقویت گفتمانی این دانشجویان یکی از اهداف سازمان امور دانشجویان است.

دکتر معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی نیز در این جلسه ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری دوره فرهنگی آموزشی دانشجویان بین‌الملل در این دانشگاه گفت: تلاش دانشگاه علامه طباطبایی در برگزاری هرچه بهتر این دوره و ایجاد اوقاتی مفید و پربار به همراه جذابیت‌های تفریحی برای دانشجویان بین‌الملل است و امیدواریم این سفیران با توشه‌های علمی و فرهنگی عمیقی به کشور خود بازگردند.

دکتر سلمانپور نیز درباره این دوره گفت: این دوره آموزشی– فرهنگی یکی از راه‌های نزدیک شدن  به اهداف تربیتی و نشاط فکری است. دانشجویان با گفتگوهای معرفتی و اندیشه‌ورزانه با یک‌دیگر در حضور اساتید، منظومه ذهنی و معرفتی خود را ارتقاء می‌بخشند و در ضمن آن فرصت آشنایی و پیوند ایمانی با یک‌دیگر را فراهم می‌نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در پایان این جلسه، تفاهم‌نامه برگزاری دوره فرهنگی اموزشی دانشجویان بین الملل میان دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان امور دانشجویان به امضاء رسید.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!