یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 57009 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۳:۴۲ |
95 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

کمیسیون انسجام و یکپارچگی ملی کنیا (NCIC)، یک آژانس دولتی که هدف آن ریشه کنی تبعیض قومی یا نژادی در میان ۴۵ قبیله این کشور است، به فیس بوک هفت روز فرصت داده تا با سخنان نفرت انگیز مربوط به انتخابات ماه آینده این کشور، در پلتفرم خود مقابله کند. گفته شده اگر این رسانه […]

کمیسیون انسجام و یکپارچگی ملی کنیا (NCIC)، یک آژانس دولتی که هدف آن ریشه کنی تبعیض قومی یا نژادی در میان ۴۵ قبیله این کشور است، به فیس بوک هفت روز فرصت داده تا با سخنان نفرت انگیز مربوط به انتخابات ماه آینده این کشور، در پلتفرم خود مقابله کند. گفته شده اگر این رسانه اجتماعی این کار را انجام ندهد، در این کشور با تعلیق مواجه می‌شود.
هشدار این کمیسیون، مدت کوتاهی پس از آن منتشر شد که سازمان‌های غیردولتی و غیرانتفاعی بین‌المللی Global Witness و Foxglove گزارشی را منتشر کردند که در آن توضیح داده شده بود که چگونه فیس‌ بوک تبلیغات نوشته شده برای تحریک خشونت قومی را تایید می‌کند.
متا در بیانیه‌ای که برای Global Witness و Gizmodo ارسال شد، گفت که گام‌های گسترده‌ای را برای حذف سخنان نفرت‌انگیز و محتوای تحریک‌آمیز در کنیا برداشته است و این تلاش‌ها را قبل از انتخابات تشدید می‌کند. با این حال، همچنین این شرکت گفت که مواردی هم وجود خواهد داشت که از زیر دستشان در می‌رود، زیرا هم ماشین‌ها و هم افراد اشتباه می‌کنند.

این سازمان‌ها اکنون از فیس‌بوک می‌خواهند که بسته اقدامات اضطراری “شیشه را بشکن” را که پس از حمله ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره آمریکا اتخاذ کرده، در کنیا نیز اجرا کند.
بیشتر بخوانید

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید