جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5715 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ |
108 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

پس از این که کارکنان مجلس انگلیس، نام نمایندگان و سیاستمدارانی را که به آزار جنسی در مجلس این کشور پرداخته اند اعلام کردند، اکنون “فهرست شرم” در حال افزایش است. به گزارش گروه بین الملل ادارک خبر از لندن؛ روزنامه «دیلی میل» با درج این مطلب افزود: بحران افشای فساد جنسی در راهرو‌ها و […]

پس از این که کارکنان مجلس انگلیس، نام نمایندگان و سیاستمدارانی را که به آزار جنسی در مجلس این کشور پرداخته اند اعلام کردند، اکنون “فهرست شرم” در حال افزایش است.

فهرست شرم در مجلس انگلیسبه گزارش گروه بین الملل ادارک خبر از لندن؛ روزنامه «دیلی میل» با درج این مطلب افزود: بحران افشای فساد جنسی در راهرو‌ها و اتاق‌های مجلس انگلیس، در حال افزایش است و کارکنان مجلس، به معرفی نمایندگان سوء استفاده گر مشغولند.

به نوشته دیلی میل، سوء استفاده جنسی نمایندگان مجلس انگلیس از همکاران خود به گونه‌ای گسترده است که از رهبران احزاب سیاسی خواسته می‌شود تا نمایندگان سوء استفاده کننده را به پلیس معرفی کنند.

با برملا شدن ابعاد گسترده آزار جنسی در مجلس، «لیندسی هویل» (Lindsay Hoyle)، سخنگوی مجلس عوام خواستار بررسی فوری این فساد‌ها شده است.

روزنامه دیلی میرور هم نوشت: گستره فساد جنسی نمایندگان مجلس انگلیس به گونه‌ای است که پیشنهاد شده است نمایندگان حق نداشته باشند کارکنان دفترشان را خودشان استخدام کنند.

به نوشته دیلی میرور، این هفته نیل پریش (Neil Parish)، نماینده حزب محافظه کار که در صحن مجلس، با استفاده از تلفن همراه خود، فیلم‌های مستهجن جنسی تماشا می‌کرد، ناچار به استعفا شد تا فرهنگ فساد جنسی در این مجلس، آشکارتر شود. این روزنامه نوشت پنج سال پیش نیز موجی از اعتراض‌ها به فساد جنسی در مجلس انگلیس به راه افتاد، اما نتوانست مانع گسترش فرهنگ سوء استفاده جنسی در این مجلس شود.

روزنامه دیلی میرور نوشت در “فهرست شرم”، حدود ۹۰ شکایت از فساد نمایندگان مجلس انگلیس دریافت شده است که شامل مواردی همچون آزار جنسی تا دریافت رشوه می‌شود.

به نوشته دیلی میل، انتظار می‌رود رفتار‌های خلاف حدود ۱۵ نماینده مجلس در سال گذشته، در کمیته مستقل شکایات مجلس بررسی شود.

در سال‌های اخیر چندین نماینده پارلمان انگلیس به علت ارتکاب به جرایم جنسی برکنار یا از جانب حزب شان مجبور به استعفا شدند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!