شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5767 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ |
100 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه خبر آمیختن خاک با گندم در استان را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد. به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری کرمانشاه، «نیکزاد عباسی» روز دوشنبه اظهار داشت: پس از انتشار برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر آمیختگی خاک با گندم، به موضوع ورود […]

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه خبر آمیختن خاک با گندم در استان را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری کرمانشاه، «نیکزاد عباسی» روز دوشنبه اظهار داشت: پس از انتشار برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر آمیختگی خاک با گندم، به موضوع ورود پیدا کرده و بررسی‌های لازم صورت گرفت.
وی ادامه داد: در این راستا و برای صحت و سقم موضوع مکاتباتی با فرمانداری، مدیرکل بازرسی، مدیر کل تعزیرات، سازمان جهاد و کشاورزی و نیز سازمان صمت صورت گرفت و خواهان بررسی های دقیق در کمترین زمان ممکن شدیم.
عباسی افزود: در نهایت با حضور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی در دادگستری و نیز بررسی های میدانی و جواب مکاتبات صورت گرفته، اعلام شد خوشبختانه هیچ افت غیر مفید و نامتعارف و آمیختگی وجود ندارد و خبر پخش شده کذب بوده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یادآور شد: ورود پیشگیرانه از کارآمدترین و مؤثرترین راهکارهای کنترل جرائم است و به همین منظور این امر همواره در دستور کار دستگاه قضایی و از سیاست های اصولی است که همواره دنبال می‌شود.
معاون رییس قوه قضاییه از رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تقدیر کرد
معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در اجرای حدنگاری منابع طبیعی و اراضی کشاورزی تقدیر کرد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، دکتر «حسن بابایی» در پیامی از اقدامات «پرویز توسلی زاده» در اجرای حدنگاری (کاداستر) منابع طبیعی و همچنین تسریع در اجرای کاداستر اراضی کشاورزی تقدیر کرد.
در این پیام خطاب به توسلی زاده آمده است: مراتب تقدیر و قدردانی خود را از جنابعالی به خاطر زحمات و پیگیری امور و اقدامات اثربخش که منتج به تحقق سیاست های قوه قضاییه و سند تحول و تعالی قضایی شده و نیز اجرای حدنگاری اراضی ملی و کشاورزی اعلام می کنم.
لازم به ذکر است در نتیجه اقدامات انجام شده در دادگستری استان کرمانشاه تاکنون برای ۹۲ درصد از اراضی سند کاداستری صادر شده است و سه درصد نیز در دست اقدام است. همچنین مقرر شده است سالیانه زمینه صدور سند کاداستری برای ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی با رفع موانع موجود از جمله تداخلات مهیا شود.  
کرمانشاه استانی پهناور در غرب ایران با ۲۵ هزار کیلومتر مربع مساحت، یکی از استان‌های مهم از حیث کشاورزی و منابع طبیعی محسوب می‌شود به طوریکه ۷۰ درصد مساحت استان را عرصه‌های منابع طبیعی با بیش از ۵۲۷ هزار هکتار جنگل و یک میلیون و ۱۹۲ هزار هکتار مرتع تشکیل داده است.
استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می‌کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.
شهردار کرمانشاه: کارگران در مسیر اعتلای کشور همواره تلاشگر بوده‌اند
شهردار کرمانشاه گفت: کارگران در همه ادوار تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی، ویژگی ولایتمداری و خصلت انقلابی خود را حفظ کرده و همواره در مسیر اعتلای پرچم زیبای کشورمان ساعی و تلاشگر ظاهر شدند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، «نادر نوروزی» به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر افزود: کارگران نیروی محرک تولید و راه‌اندازی اقتصاد هستند.
وی اضافه کرد: این قشر زحمتکش و خدوم در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی، دوران دفاع مقدس و بازسازی آسیب های جنگ تحمیلی همواره دوشادوش دیگر آحاد امت اسلامی حرکت کرده و با تلاش خود ایران آباد و آزاد امروز را به ارمغان آورده اند.
شهردار کرمانشاه اظهار داشت: در وصف اهمیت جایگاه کارگران همین بس که رهبر فرزانه انقلاب در بیاناتی گوهربار می فرمایند که «کارگر ایرانی کار را یک عبادت واقعی بداند، نه عبادت تعارفی و واقعاً برای انجام کارِ خود قصد قربت کند».
وی تصریح کرد: امروز با تأمل بر منویات معظم له پیرامون ارزش و منزلت کارگران درمی یابیم که این قشر تا چه حد می توانند در زمینه توسعه کشور در جوانب مختلف تاثیرگذار باشند.
نوروزی عنوان کرد: بی شک در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده، باید به کارگران بعنوان یک بازوی توانمند در تحقق این فرمایش گران سنگ نگریست.
شهردار کرمانشاه در پایان این پیام از کارگران زحمتکش خانواده بزرگ شهرداری کرمانشاه که باتلاشی شبانه روزی موجبات رضایت و رفاه شهروندان را فراهم می سازند، قدردانی کرده است.
کلانشهر کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت هشت منطقه شهرداری دارد و بیش از سه هزار و ۵۰۰ کارگر در نواحی شهرداری مشغول به خدمات رسانی به شهروندان هستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!