شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5771 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ |
103 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، «مسعود ویژه» روز دوشنبه در دیدار با رییس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان، اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی فرهنگ و هنر است و نباید از رسالت خود عقب نشینی کرده و دچار روزمرگی شود.  وی خاطرنشان کرد: دستگاه ها و نهادهای دیگر نیز باید به این رسالت […]

به گزارش ایرنا، «مسعود ویژه» روز دوشنبه در دیدار با رییس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان، اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی فرهنگ و هنر است و نباید از رسالت خود عقب نشینی کرده و دچار روزمرگی شود. 
وی خاطرنشان کرد: دستگاه ها و نهادهای دیگر نیز باید به این رسالت واقف بوده و از موازی کاری در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری پرهیز کنند. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: ادارات استان بودجه فرهنگی دارند که برای صرف این بودجه در مسیر درست خود باید تلاش کنند تا اثربخشی لازم را برای کارکنان زیرمجموعه و جامعه هدف داشته باشد. 
ویژه، غنی سازی سبد فرهنگی مردم را بسیار ضروری دانست و گفت: بسته های فرهنگی متناسب با زائقه و میل مردم استان باید تهیه شود و گرنه رسانه ها و شبکه های خارجی برای تولید و انتشار این خوراک فرهنگی بین مردم اقدام می کنند. 
او از مردم استان خواست ایده و پیشنهادات خود را برای تهیه و تولید بسته های فرهنگی ارائه کنند و برای ارتقا و تعالی سطح فرهنگ کهن شهر همدان سهیم باشند. 
تحقق  اقتصاد هنر به معنای واقعی در استان 
وی دیدار و هم اندیشی با هنرمندان رشته های مختلف را از اولویت برنامه های خود دانست و گفت: حاصل نشست با گروه های مختلف مردم ایده یابی برای طراحی یک نقشه راه فرهنگی درست برای استان است. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با توجه به اهمیت مقوله اقتصاد هنر تصریح کرد: اگر اقتصاد هنر به معنای واقعی محقق شود و هنرمندان دغدغه معیشت نداشته باشند دلسوزانه و با فراغ بال برای رشد و  توسعه فرهنگ و هنر گام بر می دارند.
ویژه همچنین به نقش پررنگ و تاثیرگذار رسانه های استان در ایجاد شادابی و نشاط مردم اشاره کرد و افزود: کاهش آسیبهای اجتماعی، هدایت افکار عمومی  و ترویج سواد رسانه ای خط مشی رسانه های استان است که باید در این راستا با جدیت بیشتری وارد شوند. 
وی از ایرنا به عنوان یک خبرگزاری و رسانه اصیل و ریشه دار در کشور خواست در این خصوص پیشقدم شده و با توجه به تخصص و دانش موجود در بدنه این سازمان راهگشا و یاریگر باشد. 

ایرنا رسانه ای امن و مطمئن برای مردم و  مسئولان 
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان نیز در این نشست اظهار داشت: سیاستهای خبرگزاری ایرنا همسو و در راستای اهداف و برنامه های دولت سیزدهم پیش می رود و برای انعکاس قوی و به هنگام اقدامات دولت تلاش می کنیم.
«محسن فتاحی» با اشاره به تلاش خبرنگاران ایرنا به صورت شبانه روزی برای پوشش برنامه های استان گفت: اخبار استان در قالبهای متنوعی خبری شامل گزارش، خبر، فیلم و مولتی مدیا تولید در اختیار مردم قرار می گیرد. 
وی خاطرنشان کرد: با وجود کمبودها و دغدغه های فراوان، خبرگزاری ایرنا بدون تعطیلی و با کمترین حاشیه و چالش در امر خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات ارزنده دولتمردان استان تلاش می کند. 
فتاحی تاکید کرد: ایرنا با ۸۸ سال قدمت، رسانه ای امن و مطمئن برای انعکاس اقدامات و برنامه های مسئولان استان و از سوی دیگر گوش شنوا و پل ارتباطی قوی و مستحکم برای مردم است و در این راستا بدن هیچ کم و کاستی فعالیت مستمر دارد. 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!