شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5781 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹ |
104 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

شهرام محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تعطیلات عید سعید فطر دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیر در آماده‌باش هستند. وی گفت: زیرساخت‌های گردشگری در مکان‌های تفریحی شهرستان نیر آماده شده و مناطق آبگرم قینرجه و بولاخلار نیر هم به طور ویژه مدنظر قرار گرفته است. فرماندار نیر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود […]

شهرام محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تعطیلات عید سعید فطر دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیر در آماده‌باش هستند.
وی گفت: زیرساخت‌های گردشگری در مکان‌های تفریحی شهرستان نیر آماده شده و مناطق آبگرم قینرجه و بولاخلار نیر هم به طور ویژه مدنظر قرار گرفته است.
فرماندار نیر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که در تعطیلات عید فطر سال جاری حجم بالایی از مسافران و گردشگران از شهرهای کوراییم و نیر وارد استان اردبیل شوند.
محمدی افزود: اداره  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر شهرستان  با همه ظرفیت و امکانات به مسافران تعطیلات عید فطر سال جاری خدمات‌رسانی خواهند کرد.
وی با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن جاده‌های ارتباطی شهرستان به رانندگان توصیه کرد هنگام تردد با احتیاط رانندگی کنند.
وی با تاکید بر لزوم آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تعطیلات عید فطر سال جاری گفت: مدیران تا دو رده مدیریتی در دسترس هستند.
شهرستان نیر با آثار فراوان باستانی و تاریخی در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی اردبیل ، سراب واقع شده است.
پل تاریخی قرمز (قرمیزی کورپی) بر روی رودخانه آغلاغان یا نیرچائی مربوط به دوره صفوی در بافت مرکزی شهر ، بقعه کورائیم در روستای کورائیم متعلق به قرن هفتم هجری ، کاروانسرای شاه عباسی یا رباط سنگی در کنار جاده قدیم نیر – سراب ، دهکده‌های صخره‌ای اباذر و گلستان با فضاهای معماری خاص ، غار فرهاد یا فرهاد کهلی و آیی قالاسی از جمله آثار تاریخی شهرستان نیر است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!