شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5793 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰ |
81 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارطغرول ساغلام روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی مقابل مس رفسنجان، برای ما حائز اهمیت بود زیرا می‌خواستیم با روحیه بهتری به تعطیلات طولانی لیگ برویم و همچنین نسبت به آینده امیدوار باشیم. وی افزود:  پس از این بازی چند روزی استراحت کرده […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارطغرول ساغلام روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی مقابل مس رفسنجان، برای ما حائز اهمیت بود زیرا می‌خواستیم با روحیه بهتری به تعطیلات طولانی لیگ برویم و همچنین نسبت به آینده امیدوار باشیم.
وی افزود:  پس از این بازی چند روزی استراحت کرده و سپس تمرینات را در سه دوره پیگیری کردیم و در ادامه یک اردوی پنج روزه در تهران داشتیم که ۲ بازی خوب با تیم های پیکان و گل گهر انجام دادیم.
سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه از چند روز گذشته تمریناتمان را برای بازی با نفت مسجد سلیمان در تبریز پیگیری کردیم، گفت: یکی از اهداف کوتاه مدت ما افزایش فاصله امتیازی با ۲ تیم انتهای جدولی است.وی با بیان اینکه در زمان تعطیلات لیگ، تیاگو فریرا به جمع ما اضافه شد، تفزود: ما از تعطیلات لیگ به عنوان یک فرصت برای هماهنگی و بهبود شرایط تیم استفاده کردیم و بسیار راضی هستیم.
ساغلام گفت: پیروزی در دیدار مقابل نفت باعث می شود که بازی‌های باقی مانده را با خیال راحت ادامه دهیم.
وی افزود: ما بازیکنانی داریم که می‌توانند همچون بازیکنان اصلی موثر باشند، لذا من به توانایی تمام بازیکنانم اعتقاد کامل دارم. تلاش می کنیم فردا با ارائه یک بازی لایق تراکتور، شادی را به هواداران هدیه کنیم.
سرمربی تراکتورسازی گفت: نفت مسجدسلیمان در هفته گذشته، پیروزی ارزشمندی کسب کرد و قطعا بازیکنان این تیم از انگیزه بالایی برخوردار هستند. این تیم نقاط ضعف و قوتی دارد که با جلوگیری از نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف این تیم، می توانیم به پیروزی برسیم.
وی در پایان گفت: امیدوارم داور بازی وظایفش را به نحو احسن انجام داده و اشتباه تأثیرگذار در نتیجه بازی نداشته باشد.
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه شنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!