دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 58614 |
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ |
115 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در شانزدهمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات این مرکز آموزشی گفـت: کمیت و کیفیت محتوای مجلات دانشجویی دانشگاه‌های تربیت محور مهم است. به گزارش ادراک خبر، حجت الاسلام محمد تقی مبشری در شانزدهمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان که با دانشجومعلمان نماینده نشریات و دیگر اعضا برگزار […]

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در شانزدهمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات این مرکز آموزشی گفـت: کمیت و کیفیت محتوای مجلات دانشجویی دانشگاه‌های تربیت محور مهم است.

به گزارش ادراک خبر، حجت الاسلام محمد تقی مبشری در شانزدهمین جلسه کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان که با دانشجومعلمان نماینده نشریات و دیگر اعضا برگزار شد، گفت: از نمایندگان و مدیرمسئولان سابق کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قدردانی می‌کنم و به اعضای منتخب کمیته خیرمقدم می‌گویم. نشریات دانشگاه فرهنگیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی  با بیان اینکه کیفیت و کمیت نشریات دانشجویی حائز اهمیت است، اظهار کرد: کیفیت تولید محتوا در دانشگاهی که تربیت فرهنگیان محور آن است و تمدن می‌سازد، بسیار مهم و نیازمند دقت و توجه است. با حمایت‌های دانشگاه و به ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی، پویایی و بالندگی هرچه بیشتر نشریات دانشجویی در حوزه محتوا را شاهد خواهیم بود.  تلاش می کنیم با مساعدت اعضای کمیته ناظر، رسالت خود در این زمینه را به نحو بایسته و شایسته انجام دهیم.

کیانا کاوه،مدیرکل امور اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در اداره نشریات  گفت: سال ۱۴۰۱، انتخابات مدیر مسئولان نشریات دانشگاه را برگزار کردیم. همچنین کمیته رصد، پایش و تحلیل محتوای نشریات را  تشکیل دادیم. عقد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علم و فناوری مازندران و ایجاد تارنمای نشریات از دیگر اقداماتی که در سال جاری انجام داده‌ایم.

وی به برگزاری انتخاب نمایندگان مدیرمسئولان نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه فرهنگیان و  صدور ابلاغ منتخبان گفت: دانشگاه فرهنگیان در انتخابات شورای مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۸ سهمیه دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، عملکرد نشریات استان زنجان با حضور مجازی کمال اجاقلو، مدیر امور پردیس ها، مسئولان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان زنجان و نماینده مدیر مسئولان این نشریات مورد بررسی قرار گرفت.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!