شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6124 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۰ |
87 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ایرنا، محمد دهقان بنادکی دوشنبه شب در جلسه ستـاد پیشگیری، هماهنـگی و فرمــاندهی عملیات پاســخ به بحران و شـورای تنـش آب شهرستان افزود: لایروبی رودخانه‌ها در بخش مرکزی و روستاها موجب غلبه در صورت وقوع سیلاب و آبگرفتگی‌های احتمالی و کاهش خسارت می‌شود. وی با تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد هماهنگی مدیریت […]

به گزارش ایرنا، محمد دهقان بنادکی دوشنبه شب در جلسه ستـاد پیشگیری، هماهنـگی و فرمــاندهی عملیات پاســخ به بحران و شـورای تنـش آب شهرستان افزود: لایروبی رودخانه‌ها در بخش مرکزی و روستاها موجب غلبه در صورت وقوع سیلاب و آبگرفتگی‌های احتمالی و کاهش خسارت می‌شود.
وی با تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران ادامه داد: در بحث مدیریت بحران پیشگیری و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه‌ریزی کنند .
این مسئول با تاکید بر آمادگی کلیه دستگاههای اجراِیی وخدماتی در جهت پیشگیری از حوادث و بحران های احتمالی اظهار کرد: تمامی ادارات ملزم به اعلام نیازمندیهای خود قبل از وقوع حوادث هستند.
دهقان نسبت به رفع هرگونه قطعی احتمالی برق و تلفن، تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر ،امداد رسانی توسط فوریت های پزشکی ،هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد.
وی گفت: ما باید با یکدیگر تعامل وهمکاری داشته باشیم تا در هنگام بروز حوادث بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن بحران را در سطح شهرستان مدیریت کنیم.
در ادامه جلسه در مورد کمبودها و امکانات مورد نیاز، بارندگی پیش‌رو، آموزش کارمندان ادارات و دهیاران برای مواقع بحران، استفاده از امکانات و تجهیزات برای مواقع بحران، مدیریت امکانات موجود و تقسیم کار بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!