دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-06
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 71365 |
تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ |
102 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

انجمن شیمی ایران با همکاری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران هفتمین کنفرانس زئولیت را برگزار می‌کند. به گزارش ادراک خبر، دکتر علی اکبر طرلانی، دبیر علمی این کنفرانس در خصوص اهداف کنفرانس، اظهار کرد: یکی از رویکردهای این کنفرانس، گسترش مرزهای دانش در کشور و انتقال تجربیاتی که در طی سال‌ها فراهم آمده، به […]

انجمن شیمی ایران با همکاری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران هفتمین کنفرانس زئولیت را برگزار می‌کند.

به گزارش ادراک خبر، دکتر علی اکبر طرلانی، دبیر علمی این کنفرانس در خصوص اهداف کنفرانس، اظهار کرد: یکی از رویکردهای این کنفرانس، گسترش مرزهای دانش در کشور و انتقال تجربیاتی که در طی سال‌ها فراهم آمده، به شمار می‌رود. از طرفی دیگر، بحث و تبادل نظر در مورد آخرین فناوری‌ها و پیشرفت‌ها در زمینه زئولیت و مواد متخلخل و ایجاد فرصت همکاری متقابل مابین صنعتگران و پژوهشگران در جهت ارتقا و بی‌نیازی کشورمان انجام خواهد گرفت.

وی گفت: تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه کنفرانس از سوی محققان داخلی و خارجی، ۱۱۰ مقاله است که از این تعداد ۱۰۷ مقاله از سوی کمیته علمی برای ارائه در طی دو روز برگزاری کنفرانس انتخاب شده است.

دبیر کنفرانس، موضوعات و محورهای مقالات برگزیده در این کنفرانس را شامل انرژی، فناوری نانو، محیط زیست، فناوری زیستی، کاتالیزگرها، حسگرها، فرایند جداسازی، محاسباتی، پتروشیمی، پالایش، خالص‌سازی و استخراج عنوان کرد.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی، وی افزود: برگزاری دو کارگاه در کنار نمایشگاه عرضه محصولات شرکت‌های حامی کنفرانس از جمله برنامه‌های جانبی این نشست علمی است.

به گفته وی، هفتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران در روزهای ۸ و ۹شهریور ماه جاری از سوی انجمن شیمی ایران با همکاری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران در مرکز همایش‌های حکمت این پژوهشگاه برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!