سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-21
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 71675 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ |
120 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر به نقل از ایرنا ، رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در آیین افتتاح این طرح ها گفت: ۱۴۵ هکتار از این سطح در روستای کندرچه، ۸۰ هکتار در محمودآباد شهاب و مابقی در سایر مناطق اجرایی شده است. سید عماد شاهرخی افزود: برای اجرای این طرح ها ۱۳ میلیارد تومان شامل […]

به گزارش ادارک خبر به نقل از ایرنا ، رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در آیین افتتاح این طرح ها گفت: ۱۴۵ هکتار از این سطح در روستای کندرچه، ۸۰ هکتار در محمودآباد شهاب و مابقی در سایر مناطق اجرایی شده است.
سید عماد شاهرخی افزود: برای اجرای این طرح ها ۱۳ میلیارد تومان شامل هشت میلیارد و ۴۰۰ تومان آورده دولت و مابقی آورده کشاورزان هزینه شده است که طرح ۱۴۵ هکتاری روستای کندرچه امروز به نمایندگی از سایر طرح ها با حضور معاون رییس جمهور افتتاح شد.
وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته دولت امسال  ۵۰ طرح اقتصادی و زیربنایی کشاورزی در لرستان بهره برداری می شود افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از ۵۶۹ میلیارد ریال هزینه شده است و با افتتاح آنها زمینه اشتغال ۱۶۸ نفر ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به بهره مندی ۳۸۸ خانوار از مزایای این طرح ها اظهار داشت: ۳۴ طرح آب و خاک، ۱۱ طرح منابع طبیعی، سه طرح باغبانی و ۲ طرح دام و طیور هفته دولت در لرستان افتتاح می شود.
شاهرخی با بیان اینکه در حال حاضر جهاد کشاورزی، اقتصادی ترین دستگاه اجرایی لرستان است اضافه کرد: میانگین اشتغال در بخش کشاورزی استان و کشور به ترتیب ۲۸.۸ درصد و ۱۸.۷ درصد است و میانگین نقش آفرینی کشاورزی در حوزه اقتصاد لرستان ۱۰ درصد بیشتر از نورم کشور می باشد که باید زیرساخت های لازم برای تقویت این فرصت ها بیش از پیش فراهم شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!