جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 71681 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ |
86 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، این طرح های صنعتی شامل سیلوی ذخیره خوراک دام در شهرک صنعتی بجنورد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، مرغداری گوشتی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و گلخانه صیفی چهار هزار متری با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال است. این سه طرح صنعتی به طور مستقیم برای ۲۵ نفر در بجنورد اشتغال ایجاد […]

به گزارش ادراک خبر، این طرح های صنعتی شامل سیلوی ذخیره خوراک دام در شهرک صنعتی بجنورد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، مرغداری گوشتی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و گلخانه صیفی چهار هزار متری با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال است.
این سه طرح صنعتی به طور مستقیم برای ۲۵ نفر در بجنورد اشتغال ایجاد می کند.
با بهره برداری از این طرح ها صنعتی علاوه بر ایجاد تحول در مرکز استان خراسان شمالی، زمینه اشتغال برای شماری از افراد جویای کار منطقه نیز فراهم می شود.
پیش از این در هفته دولت امسال با حضور رییس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور، ۱۱۷ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح و ۲ طرح با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال در بجنورد گلنگ زنی شده بود.
در هفته دولت امسال ۷۴۳ طرح با اعتبار یکهزار و ۹۴۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود که از مجموع آن ۳۶ پروژه با اعتبار ۹۴۸ میلیارد تومان مربوط به کلنگ زنی و ۷۰۷ طرح با اعتبار یکهزار میلیارد تومان مربوط به بهره برداری است.
براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، شهرستان بجنورد به عنوان مرکز استان ۳۲۴ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۳۰ هزار آن در شهر بجنورد ساکن هستند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!