چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-01
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 71694 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ |
115 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در همایش ملی بسیج ادارات و کارمندان که صبح امروز دوشنبه ۷ شهریور در سالن همایش‌های غدیر وزارت کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در بیانیه گام دوم […]

به گزارش ادراک خبر به نقل از فارس، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در همایش ملی بسیج ادارات و کارمندان که صبح امروز دوشنبه ۷ شهریور در سالن همایش‌های غدیر وزارت کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب چشم انداز را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و بستر سازی برای ظهور مطرح کردند که تیر خلاص به تفکر صهیونیستی و آمریکایی بود.

وی افزود: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی باید بیشترین و جامع ترین فهم را نسبت به این بیانیه داشته باشد، زیرا این بیانیه منشور اجرایی انقلاب اسلامی در گام دوم است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه بعضاً الگوهایی که ما داریم غربی است، اظهار کرد: مدل مدیریتی در حکمرانی اسلامی، این نیست که ما بعضاً به آن می‌پردازیم و مدل مطلوب مدیریت، مدل امامت است که همراه مردم و آحاد کارکنان است. تا وقتی این مدل را در کشور اجرا نکنیم، بعید است که به نتیجه مطلوب برسیم و اجرای این مدل امامت، می‌تواند نظام را به اهداف اصلی خود و اهداف گام دوم انقلاب اسلامی برساند.

وی ادامه داد: بسیج موتور پیشران تحقق حکمرانی اسلامی است و به عقیده من فلسفه وجودی بسیج همین است. رهبر معظم انقلاب فرمودند که تحول اولا ضروری است، ثانیا در دسترس است و ثالثا یک روحیه انقلابی می‌خواهد. ما باید باور قلبی داشته باشیم که می‌توانیم به این مهم برسیم.

حسن زاده گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما وارد دومین مرحله از خودسازی، تمدن‌سازی و جامعه‌پردازی رسیده‌ایم و من معتقدم اولین مرحله خودسازی است زیرا اگر ما می‌خواهیم به دولت اسلامی برسیم، باید از خودمان شروع کنیم.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!