جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 71733 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ |
89 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادارک خبر به نقل از ایرنا، سورنا ستاری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از چاه ژرف شماره ۱ ضمن پیگیری روند احداث چاه های ژرف جدید اظهارداشت:  آب ژرف جزء اهداف جدی دولت سیزدهم بوده که در استان سیستان و بلوچستان با قدرت جلو می‌رود. وی افزود: هنوز در مرحله اکتشاف قرار داریم […]

به گزارش ادارک خبر به نقل از ایرنا، سورنا ستاری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از چاه ژرف شماره ۱ ضمن پیگیری روند احداث چاه های ژرف جدید اظهارداشت:  آب ژرف جزء اهداف جدی دولت سیزدهم بوده که در استان سیستان و بلوچستان با قدرت جلو می‌رود.

وی افزود: هنوز در مرحله اکتشاف قرار داریم چرا که با سنجش شرایط نیازمند به اکتشاف تعداد بیشتری از این چاه ها هستیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور خاطرنشان کرد: خوشبختانه همکاری بی نظیری با وزارت نفت صورت گرفته و به زودی این همکاری‌ها گسترش بیشتری خواهد یافت تا بتوانیم تعداد بیشتری از این چاه ها را حفاری کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بدو ورد به فرودگاه زابل در شمال سیستان و بلوچستان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران منطقه سیستان، رییس پارک علم و فناوری این استان و جمعی از مسوولان قرار گرفت.

ستاری در این سفر یک روزه به سیستان و بلوچستان قرار است از چاه آب ژرف شماره سه واقع در شهرستان نیمروز شمال استان بازدید و خط انتقال این چاه را افتتاح کرد.

وی همچنین از آب شیرین کن با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب چاه آب ژرف شماره سه و  آب شیرین کن با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب چاه ژرف شماره یک منطقه سیستان رونمایی کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور پس از زابل در سفر به زاهدان خانه خلاق و نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان و فاز دوم کارخانه نوآوری را افتتاح خواهد کرد.

وی در ادامه سفر خود از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در زاهدان، فاز جدید توسعه پارک علم و فناوری و مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی زاهدان بازدید خواهد کرد.

ستاری همچنین در این سفر خانه‌های خلاق و پویانمایی و تولید بازی، نوآوری اجتماعی، نوآوری دانش آموزی و نوآوری شهری و فاز کارگاهی پارک در زاهدان افتتاح شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!