جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7183 |
تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ |
106 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

رییس کمیته ملی ربوکاپ با اشاره به نحوه برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ گفت: به دلیل دیر برگزار شدن این دوره از رقابت‌ها و پاندمی کرونا لیگ‌های محدودی تعریف شده است؛ ولی از سال آینده این رقابت با گستردگی بیشتری برگزار خواهد شد. به گزارش ادراک خبر، مرتضی موسی‌خانی در حاشیه شانزدهمین مسابقات ملی ربوکاپ […]

رییس کمیته ملی ربوکاپ با اشاره به نحوه برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ گفت: به دلیل دیر برگزار شدن این دوره از رقابت‌ها و پاندمی کرونا لیگ‌های محدودی تعریف شده است؛ ولی از سال آینده این رقابت با گستردگی بیشتری برگزار خواهد شد.

به گزارش ادراک خبر، مرتضی موسی‌خانی در حاشیه شانزدهمین مسابقات ملی ربوکاپ در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ از امروز چهارشنبه، ۱۴ اردیبهشت، گفت: در این دوره از رقابت‌ها، در مرحله کیفی سازی ربات‌ها، ۱۲۰ تیم ثبت نام کردند و تاکنون نیز ثبت نام‌ها ادامه داشته است.

وی اظهار کرد: تیم‌های حاضر در این رقابت ملی در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی هستند.

موسی‌خانی با اشاره به لیگ جدید خودروهای خودران در این دوره از رقابت‌ها، خاطر نشان کرد: در حال حاضر روندهای صنعت خودروسازی کشورها به سمت خودروهای خودران است و برگزاری این لیگ می‌تواند زمینه‌های مناسبی را در این صنعت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نامگذاری شده است، ایجاد کند و گام‌های خوبی در این حوزه برداشته شود.

موسی‌خانی با اشاره به تعداد لیگ‌های این دوره از مسابقات، اظهار کرد: در شانزدهمین دوره از رقابت‌های ربوکاپ، به دلیل پاندمی کرونا، نزدیک بودن زمان برگزاری مسابقات جهانی و دیر برگزار شدن رقابت‌های ملی، لیگ‌های محدودی تعریف شده است، ولی در سال آینده این رقابت‌ها گسترش بیشتری خواهد داشت.

رییس کمیته ملی ربوکاپ از همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و رییس دانشگاه آزاد تشکر کرد.

به گزارش ادراک خبر، ۱۵ دوره رقابت‌های ربوکاپ ملی هر ساله با بیش از ۱۵ لیگ برگزار می‌شد، ولی شانزدهمین دوره این رقابت با وقفه ۲ ساله امروز در کتابخانه و مرکز اسناد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در حالی برگزار شد که تیم‌ها در  ۹ لیگ به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!