جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-17
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 71934 |
تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۸ |
100 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش ادراک خبر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران  گفت: پروژه توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری در سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شده بود و با پیگیری‌های استاندار مازندران و مدیرکل اوقاف مازندران پس از ۱۱ سال به بهره‌برداری رسید. حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی افزود: فاز نخست شبستان دارای یک هزار و […]

به گزارش ادراک خبر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران  گفت: پروژه توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری در سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شده بود و با پیگیری‌های استاندار مازندران و مدیرکل اوقاف مازندران پس از ۱۱ سال به بهره‌برداری رسید.
حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی افزود: فاز نخست شبستان دارای یک هزار و ۶۰۰ مترمربع مساحت است که برای ساخت آن طی این چند سال اخیر یکصد میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و اعتبارات اداره‌کل اوقاف مازندران هزینه شد.
وی ادامه داد: پروژه توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری در دولت سیزدهم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امروز فاز نخست آن به بهره‌برداری رسید .
مدیرکل اوقاف مازندران با اشاره به اینکه ۱۲۷ پروژه دربقاع امامزادگان استان در حال اجرا است ، گفت : تعمیر و بازسازی عرصه و عیان وقف ۲۵ پروژه با متراژ بیش از ۱۱ هزار متر است که توسط اوقاف با حضور سرمایه‌گذاران در حال انجام است .
وی افزود: موضوع سرمایه‌گذاری پایدار در سطح استان در برنامه کاری قرار گرفته است و بزودی عملیات اجرایی ۱۲۶واحد تجاری در بقعه امام زاده آمل کلنگ‌زنی می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برنامه‌ریزی برای ورود به این مجموعه در بحث اجرای زراعت چوب، گفت: این طرح در اراضی سطح اوقاف عملیاتی می‌شود.
وی با اشاره به همکاری، سپاه کربلای استان، سپاه قدس و خیران در اجرای طرح‌ها در حوزه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گفت: در برخی از امامزاده‌های شاخص به ویژه امام زاده عبدالله(ع) آمل کمک‌های زیادی برای رفع مشکلات این مجموعه به مجموعه اوقاف استان شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط ادراك خبر در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!